Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kristelhans schreef:Oh nummer 28 is een halfzus van Beer! (Merkur). Wat leuk! Op welke datum is dit ook alweer..? Heb het boekje niet bij de hand..
kristelhans schreef:Oh nummer 28 is een halfzus van Beer! (Merkur). Wat leuk! Op welke datum is dit ook alweer..? Heb het boekje niet bij de hand..
Finnea schreef:Kijken is idd. altijd leuk! En als het je aanspreekt heb je iig. nog een jaar de tijd om alles in orde te maken
LaraCroft schreef:Is er ergens een site met meer informatie over deze keuring? (tijden, plaats, tarieven etc.)
joyce_fury schreef:Wy gaan met nummer:3,6,20,28 en 32 heen
OLMAlover schreef:kristelhans schreef:Oh nummer 28 is een halfzus van Beer! (Merkur). Wat leuk! Op welke datum is dit ook alweer..? Heb het boekje niet bij de hand..
En een halfzus van mijn Pluk (en ook nog eens familie vanaf moeders kant). Ben erg benieuwd naar Cloë, vooral omdat ik haar voor het laatst als veulen heb gezien. Hmmh misschien dat ik de 27ste ook wel even in mijn agenda zet.