Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fleursofie schreef:hallo,
ik zoek mensen die weten hoeveel een fjord kost?
maar ik mag er namelijk geen mar ik mag wel later een pony (FJ)
dus wil ik namelijk de prijs weet , antwoord dan a.u.b
met vriendelijk groeten van fleursofie
mairead schreef:Tja; vooral voor een 11-jarige kunnen Fjorden nog behoorlijk sterke beestjes zijn en het zijn niet per definitie kinderpony's.
_Jordy_ schreef:mairead schreef:Tja; vooral voor een 11-jarige kunnen Fjorden nog behoorlijk sterke beestjes zijn en het zijn niet per definitie kinderpony's.
dat is iets wat niet helemaal klopt.
op mijn 9/10de had ik een eigen fjord, was een ouderwetse lompe fjord die altijd haar eigen zin door dramde.
op die leeftijd hield ik haar altijd, uiteindelijk vind je zo je kunstjes om een paard (in het algemeen) beter te houden.
elk paard is sterk, elk paard kan jou alle kanten op meenemen,
aerdenhout1 schreef:Dat is eigenlijk totaal niet te zeggen.
Wil je een veulen betaal je veel minder dan een Z of M Fjord natuurlijk.
Maar een normale prijs voor een normale fjord zal denk ik rond de 2000 euro liggen.
mairead schreef:_Jordy_ schreef:Tja; vooral voor een 11-jarige kunnen Fjorden nog behoorlijk sterke beestjes zijn en het zijn niet per definitie kinderpony's.
dat is iets wat niet helemaal klopt.
op mijn 9/10de had ik een eigen fjord, was een ouderwetse lompe fjord die altijd haar eigen zin door dramde.
op die leeftijd hield ik haar altijd, uiteindelijk vind je zo je kunstjes om een paard (in het algemeen) beter te houden.
elk paard is sterk, elk paard kan jou alle kanten op meenemen,
fjordnina schreef:Wil je een beetje een fatsoenlijke fjord die kwalitatief ook gemiddeld tot goed is, dan moet je (voor een volwassen, bereden dier) kijken in de prijsklasse vanaf 1650 euro.
Zijn ze goedkoper, dan is daar over het algemeen een reden voor.