Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ukoldaatje schreef:Denk dat ik mijn man probeer over te halen om gezellig te gaan kijken!
ukoldaatje schreef:Denk dat ik mijn man probeer over te halen om gezellig te gaan kijken!
wollewaps schreef:'t was een geslaagde dag
viv77 schreef:Ook ik vond het een geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar..
Vond het zelf wel erg jammer dat mijn eigen fjord er toch echt te oud voor is geworden maar was blij dat ik er op deze manier bij kon zijn..
Marieke; heb het je gisteren ook nog gezegd Bjarne is er een om zuinig op te zijn..Zou zeker de IBOP gaan doen..en natuurlijk landelijk uitbrengen maar dat lijkt me redelijk duidelijk..
wollewaps schreef:Pfff, ik wordt al moe van je verhaal![]()
wel super dat Bjarne 't zo goed doet! bij de dressuur liep ie ook echt om van te kwijlenBen ook inderdaad zeer benieuwd naar de foto's van Mandy!
Oeh, strand... Yloon d'r favoriete (cross)tereinZou wel gaaf zijn om nu wat meer samen met een andere ras(sen) te organiseren (buitenritten / sportdagen)!
marieke67 schreef:wollewaps schreef:Pfff, ik wordt al moe van je verhaal![]()
wel super dat Bjarne 't zo goed doet! bij de dressuur liep ie ook echt om van te kwijlenBen ook inderdaad zeer benieuwd naar de foto's van Mandy!
Oeh, strand... Yloon d'r favoriete (cross)tereinZou wel gaaf zijn om nu wat meer samen met een andere ras(sen) te organiseren (buitenritten / sportdagen)!
Nou Sabine, jonge enthousiaste fjordenbezitters is precies wat we zoeken!!!! Helaas waren het er een poosje te weinig. Niks voor jou om bijvoorbeeld weer een viertal te beginnen? Of wordt Yloon daar helemaal hyper van?