Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pas als je erop gaat zitten en dingen van haar vraagt, komt haar temperament naar boven drijven
Zie mijn profiel voor foto's.
Yoline schreef:Ik rijd ook een Bjorkmann-merrie, ook een felle en dominante tante, maar ze wordt in de dagelijkse omgang steeds makkelijker gelukkigPas als je erop gaat zitten en dingen van haar vraagt, komt haar temperament naar boven drijven
Zie mijn profiel voor foto's.
Foto's van Bjorkmann die ik in 2007, vlak voor zijn vertrek naar Frankrijk heb gemaakt:![]()

Zit iets verder weg dus
Woudina kan bv. heel slecht alleen staan. Dan raakt ze echt in paniek. Alleen van huis is geen probleem, maar alleen achterblijven is een drama. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd beter gaat, misschien toch een gevolg van het ouder worden
Vjestagirl schreef:Vjesta kan ik dan weer wel prima alleen buiten zetten, die zal ook niet teruggillen als ze van een wandeling buiten komt en haar maatje gaat compleet over de zeik. Ik zet haar ook op de keuring rustig in een prikweitje en dat vind ze prima. Alleen buitenrijden kunnen wij dan weer niet, wandelen wel.