Helaas blijkt er een fout in het laatste boekje van het stamboek (voorjaar) te staan. Aanmelden voor de keuring op de Zeeuwse dag van het paard te Vrouwenpolder op 26 juni moet niet voor 15 juni, maar voor 15 mei!!!!! Dus iedereen die mee wil doen, snel aanmelden. Er is ook de mogelijkheid om te rijden voor het behalen van een fjordsportdiploma (dressuur)en mee te doen met best getoiletteerd en bestgaand fjordenpaard. Opgeven voor de keuring gaat via het stamboek, de rest graag via mij. (mag via PB)
Vippie
Geplaatst: 26-04-10 13:19
Aanmelden kan tot op de dag zelf, kom je alleen niet in het boekje te staan
marieke67
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-10 14:17
Ja tuurlijk, maar bij te weinig aanmeldingen van tevoren gaat het hele feest niet door. Daarom dus toch wel graag zo spoedig mogelijk aanmelden. Bijschrijven op de dag zelf kost trouwens dacht ik ook nog iets extra's.
Nou dat zal wel meevallen hoor, die keuring is er al zoveel jaar. Ben er jarenlang met mijn merrie aartoe gegaan. Helaas valt het altijd in mijn vakantie anders was ik met Diesje ook weer daar heen gegaan, altijd gezelig in VP.
marieke67
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-10 20:38
Punt was nou juist dat er in verhouding tot voorgaande jaren wel heéél erg weinig aanmeldingen waren. Vandaar deze actie... En gezellig is deze keuring zeker! Vind de hele dag daar ook gewoon leuk. Veel te doen en te zien. Jammer dat je niet kunt.
Oretha
Geplaatst: 01-05-10 12:58
Hopen dat het wel door gaat! Ik kom ook mee met Bjarne Tarja laat ik lekker thuis of misschien dat Danique mee kan doen met een proefje.
Dreeke
Geplaatst: 01-05-10 17:29
Mijn aanmelding is vandaag op de bus gegaan Marieke. Was eerst niet van plan te gaan maar wil nog voor stamboekopname en ook om het aantal deelnemers een beetje bij te vullen.
Laatst bijgewerkt door Dreeke op 01-05-10 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marjon_
Geplaatst: 01-05-10 17:29
Ooh voor 15 mei, dan ben ik nog op tijd . De bedoeling is dat ik ook kom met Ronan.
Ligt er even aan hoe hij er verder uit ziet enzo, misschien dat ik dan wel mee wil doen aan best getoiletteerd. Bestgaand moet ik eerst even flink over piekeren .
Wel jammer dat er steeds minder aanmeldingen zijn voor Vrouwenpolder.
Jaaa Dree gezellig.
Komt Edur ook mee Marieke?
Nou ja we hebben in ieder geval al een aantal ruinen..
Heino en Wendy komen dacht ik ook.... En Lot met Dhalene
Sjolvir
Geplaatst: 01-05-10 17:33
"t is nog geen 15 mei.. Ik ben denkende VP of of Spoordonk of Wijk.. Aangezien die ook best gaand hebben onder het zadel.. En jij zegt jullie ook, maar stamboek site zegt.. niet..
hoe zit dat nou??
(en dan moet ik nodig Sjol echt afstoffen en toch in Terheijden gaan fjordsporten, allen loopt ze nog niet onder het zadel, sinds blessure, alleen nu 4 x voor de wagen geweest. Erger nog, haar zadel is verbouwd voor Tobago heb dus geen zadel meer.. )
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 01-05-10 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat verklaard waarom het niet op de stamboek site staat.
Ik wou eigenlijk later in het seizoen pas naar de keuring, aangezien er op mijn NIET werkende fjord geen spier meer zit. mopper... En dan nog kans had er wat op te rijden. Maar bij jullie schijnt het heel gezellig te zijn heb ik me wijs laten maken.
Even iedereen antwoorden!! Ja bestgaand wordt door Fjorden Zeeland georganiseerd. Maar er moeten er minimaal 5 willen meedoen en dat is altijd weer spannend.... Leuk Andrea dat je met Dakota komt meedoen! En Ronan mag natuurlijk ook niet ontbreken Marjon....Meestal zien de paarden er eind juni juist erg mooi uit is mijn ervaring. Ik heb zelf Bjarne en Edur opgegeven. Edur ziet er op dit moment niet echt super uit, maar ik zie wel. Nog een paar maanden te gaan en de wei doet hem wel goed. Tja en voor Pimmetje heb ik geen plek meer in de trailer dus die mag thuis de stal bewaken Leuk om te horen dat er toch weer aanmeldingen zijn. Ik zou het zelf erg jammer vindenals de keuring hier niet meer door zou kunnen gaan. Onhandig ook. Maar zo te zien gaat het wel goed komen.
heino2006
Geplaatst: 03-05-10 16:17
Hier ligt de inschrijving klaar om op de post te doen. Wij zijn dus ook weer van de partij!! Het zou zonde zijn als ze deze keuring zouden laten verdwijnen, vind het altijd een leuke keuring om naar toe te gaan met al die verschillende rassen.
marieke67
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-10 23:47
Kijk zo komt het echt nog wel goed met het aantal! Ik vind het zelf altijd een leuke afwisselende (maar ook heel erg vermoeiende..) dag. Als het goed is lopen Heino, Dakota, Ronan, Edur en Bjarne dan in dezelfde categorie. Ook nog mensen voor het sportfjord diploma toevallig???? Er zijn nu twee aanmeldingen maar meer is natuurlijk wel leuker.
Oh Marjon, Ronan ziet er toch altijd goed uit?!! In zijn zomervacht en gewassen glimt hij je tegemoet!!
Oretha
Geplaatst: 08-05-10 10:30
@Marieke: kan ik met Tarja fjordsport dipoloma doen? Of Danique op tarja? Maar dan moet ik met de B dressuur beginnen zeker? dat zou niet zo eerlijk zijn lijkt me
@ chantal: Dat kan voor jullie alletwee zelfs! Je moet inderdaad met een b-proef beginnen, dus voor jou een eitje, maar let op er zit ook theorie bij!!!!
_Marjon_
Geplaatst: 08-05-10 12:37
leoensuzanne schreef:
Oh Marjon, Ronan ziet er toch altijd goed uit?!! In zijn zomervacht en gewassen glimt hij je tegemoet!!
Haha tuurlijk Maar ik bedoel netjes toiletteren enzo .
Edur loopt toch in de rubriek 1 en 2 jarigen? En de rest in 3 jaar en oudere ruinen? Of doen ze alles weer op een grote hoop?
marieke67
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-10 20:29
Vorig jaar ging alles op de grote hoop. Altijd weer afwachten hoeveel ruinen er zijn. Stamboek bepaalt dat...dus we zullen wel zien. Je moet die dag vooral niet het idee hebben dat alles op een bepaalde tijd loopt anders word je gillend gek. Vind dat zelf altijd nogal irritant eigenlijk, maar het schijnt echt niet anders te kunnen.