Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

paard is braaf 100% betrouwbaar. vorige keer waren we alleen op het strand voor de eerste keer en dan vind ze dingen toch iets te eng en heeft ze zo haar eigen truckjes om eronderuit te komen. in een groep zal dat vast beter gaan
zit echt 0,0% kwaad in
Kelly_Taco schreef:Igor, uiteraard vinden we het erg leuk als er extra mensen mee gaan. Maar het is niet de bedoeling dat de groep opgehouden wordt
Dus mocht het echt te gek zijn...
xandra88 schreef:Is het ook toegestaan mee te gaan als je fjord nog nooit op het strand is geweest? Buiten altijd 100% verkeers mak (dit zegt natuurlijk niets over het strand) maar zou het leuk vinden om het eens te proberen.

Dat was hartstikke koud natuurlijk water komt zo uit de grond, dus toen ging hij een partijtje gek lopen doen
Maar na een paar minuten deed ie net zo hard weer
en wat siep (simone) zegt is wel ver voor mijn ook.. pony staat in langelo dicht bij siep 
en al met een groep is het een bokkertje af en toe
heb al er varen met een bokt rit in amsterdam
medam had wel 5 keer gebokt
ik ga ook wel mee, is zo dicht bij
Banshee zal alleen lekker vervelend zijn , die wil alleen maar hard, maar laat ik haar gaan dan is ze binnen 10 meter weer moe en dan gaat ze verder in een handgalopje
Mocht er iemand in omgeving Overberg/Veenendaal ofzo meegaan dan zou ik graag ( tegen betaling ) mee willen taxxieen