Zijn hier eigenlijk ook nog mensen met een Fjord die qua dressuur en springen geen talent hebben? Het valt me namelijk op dat er echt heel veel eigenaren van Fjorden wedstrijden aan het rijden zijn en bezig zijn met dressuur/springen. Maar ik kan dat dus niet. Mijn Fjord heeft echt geen aanleg voor dressuur en springen, het zou echt niks worden als ik met hem zou starten.

Hoe zou dat komen? Is hij niet goed ingereden, is hij niet goed gefokt (geen goede afstamming)? Hij komt trouwens van een handelaar, dus niet van een fokker. Want ik denk eerlijk gezegd dat je een Fjord beter bij een goede fokker kunt kopen.

Ik heb me er maar bij neergelegd, maar ik vind het wel jammer dat ik daarom nu niet echt een 'doel' heb. Ik probeer het rijden gewoon maar zo leuk mogelijk voor hem te maken, aangezien dressuur/springen niet is weggelegd voor hem. Zijn er hier meer mensen met wat lompere Fjorden? Wat doen jullie met je Fjordje? En hoe zijn jullie aan je Fjord gekomen? Mijn Fjord heeft iig geen afstamming.