Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marianne1980 schreef:Het is sowieso een beetje vreemd met de tijden, maar er wordt inderdaad op de dag zelf vaak gekeken hoe of wat.
Ik rij in Barendrecht, de zadelproeven beginnen om half 10, maar de trekproeven (waarmee er 4 meelopen die ook de zadelproef doen) beginnen ook om half 10.. Daar is dus nog niet helemaal goed naar gekeken.. Maargoed, heb de hele dag vrij en de paarden staan er al, dus mij maakt het niks uit.. Maar ik kan me voorstellen dat als je om half 10 moet beginnen en het wordt half 1, je er niet echt blij van wordt..
Heb gisteren voor het eerst de "double barr parallel" gesprongen op ware hoogte.. Ik maakte er steeds een kruis van, omdat ze eerst even kon wennen aan de breedte.. Maar het boeide mevrouw dus niet zoveel, ze sprong er super overheen, vanuit draf, zonder weigering, met nog een halve meter ertussen!! Dus ik maak me niet zo druk meer over het springen!!!
Vippie schreef:oxer bedoel je
Vippie schreef:oxer bedoel je
Foss schreef:De tijden van de site van het stamboek zijn aangepast voor Wijk bij Duurstede het is nu 13.00 losrijden en om 13.30 beginnen hoop dat dit zo blijft.
Het gaat goed met Uzziel we hebben hem donderdag geschoren en hij ziet er super uit, nu lekker oefenen en dan maar kijken hoe het de 18e gaat ben erg benieuwd.
Snoevie schreef:Foss schreef:De tijden van de site van het stamboek zijn aangepast voor Wijk bij Duurstede het is nu 13.00 losrijden en om 13.30 beginnen hoop dat dit zo blijft.
Het gaat goed met Uzziel we hebben hem donderdag geschoren en hij ziet er super uit, nu lekker oefenen en dan maar kijken hoe het de 18e gaat ben erg benieuwd.
oke wij zullen er tussen 12 uur-half 1 zijn denk ik
is er een startvolgorde?
Ravina gaat lekker de laatste dagen,dinsdag wordt ze ook geschoren in een jachtmodel,dan kan ze haar warmte wat beter kwijt