[HK] Fjorden klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:19

Leuke foto's iedereen zeg Haha!
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven Nagelbijten / Gniffelen

Eerst even verslagje M1 debuut:
Nou het ging eigenlijk best goed Ja In het begin stond ze alleen helemaal stijf van de spanning van de hekjes Schijnheilig De hele tijd met contra stelling op de korte zijdes, nou probeer dan maar eens een schouderbinnenwaarts uit de hoek te rijden Frusty Maar toen ze er een beetje aan gewend was, ging het super Ja Voor de middendraf zelfs een 6 Bloos! Haha!
uiteindelijk 176, had toch niet verwacht dat ik meteen winst zou rijden, dus wel tevreden Ja

Vanochtend heeft kim wat foto's gemaakt van rijden met halsring:

Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Op het enige veldje wat niet bevroren was:
Afbeelding
Afbeelding

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:22

Netjes hoor 176! voor een 1e x.

Leuk die foto's met alleen halsring.
Heb je echter oma weer, Dat je paard in zijn blootje loopt snap ik, maar waar is je cappie??? Haha!

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:23

Oeh meid ! Die eerste foto is echt heel mooi !
Hoef ik met Fjordy niet te doen hoor, zo met ring Schijnheilig

Netjes 176 !!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:25

Iedere fjord zijn eigen talenten, toch?

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:32

Ja

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:35

XxXchaXxX schreef:
Flurk bedankt, wat ben jij veel tegen gekomen met het mennen .

tja het was echt een heel spannend ritje (normaliter zou het al spannend zijn maar met die kou is hij toch af en toe extra explosief en daar zou zoiets mooi de aanleiding voor kunnen zijn) Heb nu geleerd mij dus niet druk te maken over ojee als dit en als dat gewoon rijden en zien wat er gebeurd en je verstand erbij houden.
Gisteren had ik behoorlijk wat adraline na deze rit en nu kan ik er gelukkig rustig aan terug denken

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:37

xSiep schreef:
Leuke foto's iedereen zeg Haha!
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven Nagelbijten / Gniffelen

Eerst even verslagje M1 debuut:
Nou het ging eigenlijk best goed Ja In het begin stond ze alleen helemaal stijf van de spanning van de hekjes Schijnheilig De hele tijd met contra stelling op de korte zijdes, nou probeer dan maar eens een schouderbinnenwaarts uit de hoek te rijden Frusty Maar toen ze er een beetje aan gewend was, ging het super Ja Voor de middendraf zelfs een 6 Bloos! Haha!
uiteindelijk 176, had toch niet verwacht dat ik meteen winst zou rijden, dus wel tevreden Ja

Vanochtend heeft kim wat foto's gemaakt van rijden met halsring:

Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Op het enige veldje wat niet bevroren was:
Afbeelding
Afbeelding


oho zonder CAP (en zadel)
wel leuke foto's

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:43

Sjolvir schreef:
rot bokt, mijn hele tekst foetsie!

ambu ding mag niet hard signalerend achter paard aan!
moet sirene uitzetten en of op afstand blijven.
Weet ik omdat bij vorige stal de ambutatupost de buren waren.
Wel lastig als je weg 1 auto breed is!
Je zult wel hebben zitten mopperen!

edit is dus de herschrijving, sorry als ik nu de verkeerde mensen en
paarden uitscheld.

Hmmm gladde parkeer plaats, niets voor mij!!


Hoi,
Nou dat heb ik nu dus ook geleerd.
De AMBU hield keurig afstand en reed natuurlijk niet hard want ik ging maar 11 km er uur of zo wilde 15 draven maar dat lukte niet.
Ik kreeg dus de indruk dat ze geen haast meer hadden alle signalen op de auto waren ook uit dus ik dacht ik pak de eerste beste normale passeerplek.
Totdat hij toeterde en ik dacht oliebol ik moet SNEL OPZIJ (ik had 3 dames achterop en die hebben dit verteld want ik heb natuurlijk op mijn paard gelet hun speelden voor achteruit kijk spiegel en hadden hetzelfde idee dan ik. later zeiden ze dat er ook nog 2 auto's tussen zaten)
In ieder geval was het dus een spannend op dat moment en nu zeer leerzame ervaring geweest.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:16

overigens hoor net dat de persoon voor wie ze kwamen er afgekomen is met gekneusde arm.
De AMBU was gebeld omdat ze even haar bewustzijn verloren had
Afbeelding
Deze AMBU was het en hier rijdt hij richting de uitgang die maar 10 cm breder is dan deze auto dus knap stukje stuurwerk ook omdat hij na 5 stallen haaks linksaf moet slaan en die bocht eigenlijk niet haalbaar is.
Hij moest ook een paar keer steken. Paarden hadden overigens helemaal geen blik van wat doet dat gele ding hier zo langs mijn box

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:01

Zo na een half uur bijlezen ben ik der ook weer hoor haha Lachen

@ Sparky: die week boek ik zelf bij mijn oude instructice uit friesland Lachen Moet alleen nog ff de week door geven denk de eerste week van augustus ik zoek nog mensen die mee willen. . . het is een week en iedere dag les je paard staat op de pension stal en jij op de woonboot iets verder op. . .neem mijn eigen auto mee Lachen Dus als mensen het nog zien zitten om mee te gaan dan is dat zeker gezellig Lachen haha voor meer info pb me maar Lachen

Nou Askor is weer helemaal de oude gelukkig. . . hoop dat ik vanavond nog kan trainen heb zondag wedstrijd Lachen Ons B debuut haha Lachen Van Djarne veel foto's gemaakt zal ze wel op bokt zetten vanavond denk ik Lachen haha

Ook weer veel gave foto's tegen gekomen haha Lachen Super!!!

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:10

Ik ga even nog een verslag voor school maken, Omkleden even de paardjes losgooien. En vanmiddag naar Stad Aan Haringvliet,
vriendin doet mee aan de selectie´s en ik moet voorlezen.

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:30

Nou veel plezier en succes dan he XxXchaXxX Lachen

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:36

Goedemorgen allemaal!

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:42

Goedenmiddag Lachen haha ben al vanaf half 8 aant werk Lachen nu ff pauze en kan tussendoor ff posten haha Lachen

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:43

Askor_Djarne schreef:
Goedenmiddag Lachen haha ben al vanaf half 8 aant werk Lachen nu ff pauze en kan tussendoor ff posten haha Lachen


Enne wanneer kom jij nou x langs Haha!

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:51

Askor_Djarne: Ik zie dat jij in dronten woont, daar ga ik waarschijnlijk studeren. Kun je daar een beetje mooi buitenrijden?

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:58

@ Amber: Haha ja binnenkort een keertje haha het moet alleen op een zaterdag ivm me school en werk maar dat valt wel te bespreken tog Lachen Is de boel niet bevroren bij jullie dan? Ik heb eerst volgende week wedstrijd in Hoenderloo ik hoop dat we snel daarna een plekje kunnen vinden haha.Lachen

@ xSiep: Het ligt er een beetje aan waar je je paard stalt. Weet je al waar je haar wil stallen ? Dan kan ik gerichter antwoord geven. Maar er zijn zeker veel stukken waar je mooi kan buitenrijden in Dronten Lachen

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:03

Ik wil waarschijnlijk Hippische bedrijfskunde gaan doen, dus ze komt dan op die pensionstal van CAH dronten. De paardenplaats of de Weiberhoeve Knipoog

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:05

Oke Lachen Nou dat ligt aan het Wisent bos is best een mooi groot bos om te rijden hoor Lachen Echt heel erg leuk Lachen Als je in Dronten gaat studeren en je fjordie mee gaat kom ik zeker een keer kijken Lachen Ik woon daar vlakbij namelijk Lachen haha

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:14

oke leuk! Lachen
Ik weet nog niet wie/wat ik meeneem.. Ik mag een eigen paard dan, maar ik weet niet of ik dat wel wil Tong uitsteken Eigenlijk wil ik Vita niet kwijt.. Maar ze heeft nu zo'n mooi leventje, de hele dag in een hele mooi wei midden in een natuurgebied en in een groot bos waar we vaak rijden. Dan vind ik het eigelijk een beetje 'zielig' om haar mee te nemen naar een pensionstal waar ze veel binnen staat en in de winter of de hele dag binnen of in paddock omdat ik zodonig haar mee wil nemen, snap je Tong uitsteken
Ookal is het pas over 1,5 jaar, ik zit er nu al steeds over te piekeren Bloos Tong uitsteken

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:18

Ja ik ken het . . . ik zat ook te dubben over wat ik wou. . nog een opleiding in de paarden. Maar dam moest er een paard komen en moest ik wss 1 van mijn fjordenmannetjes opgeven of ik doe cursussen en hou mijn kereltjes lekker Lachen Ik zat te twijfelen aan deurne. . . . maar moet een "sport" paard zijn en minimaal 1,62 m. Maar misschien komen we er ooit nog in haha is Guusje ook gelukt toch haha Lachen

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:19

XxXchaXxX leuke foto's hoor.
Vippie die helemaal blij is met haar beertje.
Sjolvir die 2 ruiters die je tegen gekomen ben zijn mijn stalgenoten. En helaas pony niet kunnen uitbikken en toch maar molentocht gereden. Heel heel misschien maandag nog een keertje, maar zal wel weer van het weer afhangen.
Fjordjes spannend.
xSiep nette scoren hoor voor een eerste keer M1. En schitterende foto's van het rijden met halsring.

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:52


x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:50

haay! Haha!

Ik was vandaag 1e met 205&2e met 195, 2e proef ging ook niet zo goed maarja wel tevreden!

Gefeliciteerd simone, 176 is netjes voor de 1e x!

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:51

gefeliciteerd!