[HK] Fjorden klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:52

Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 03-01-09 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:53

Freya wat een lief ukkie is het.
Chica_lover1 gereageerd.
Kelly stoere Taco foto's.

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:56

Kel, nee eigenlijk niet want ik ben nooit gespanenn op wedstrijd haha. Tong uitsteken
Met binnenrijden op andere plaatsen doet hij het ook Ja

Zit je echt in Brabant? waar Haha!?

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:56

blackpegasus schreef:
Baco heeft geen zwart in de manen/voorpluk, toch? Die kleur noemen ze dan rottblakke. Weet niet of ik het goed schrijf.


Klopt, hij heeft geen zwart in de manen en staart en zijn aalstreep is meer licht rood.

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:01

zo ga zo eerst alle foto topics langs ,

@kelly ziet er goed uit ga zo ff topic kijken

@x-tico ... ok maar kan je dan niet met je enne paardje wedstrijden rijden en met tico dan gewoon recreatief ??
of snap ik nu iets niet helemaal Clown

@sjol...knappe poony

@26 paarden waten geven met de hand valt mee las in een ander topic dat er iemand 90 paardjes moet doen ben ik blij met maar 7 hihi
morgen jolita halen wiehaa


@zag een blauw hoofdstel voorbij komen wat inderdaad lijkt op een rödblakke fjord die daaronder zit

verder weet ik het echt even niet meer heb weer veel gelezen ... maar onthou vaak de helft

morgen ochtend eerst naar lelystad dan vanuit daar met de trailer naar nijmegen daar jolita halen en dan naar huis en de andere paarden de paddock in zetten maar ja eerst maar joliet en rocky dan spark en crash mits sunnt kim en turner er niet in staan pff .
komt goed komt goed .
Hoorde al wel dat het voorzichtig rijden word ze voorspellen gladheid .... jakkes !

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:11

@kirsten haha nee ik was het niet dacht al toen ik die pb kreeg van uhmm en dit gaat over haha ....maar we moeten wel een keer meeten ja !

@flurk jeetje balen zeg

@kelly gij heeft een reactie en op die van sjol ga ik nog reageren whaha

@oef die enne met dat muisjes ava gecondoleerd ...

@tamara jeetje karev in de pubertijd mwah mocht tijd worden hoor ze was veel te braaf hahah

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:46

@ Sparky haha dat besefte ik ook toen ik je reactie kreeg Lachen haha

@ Kelly Gave foto's van Taco, wat is et ook een lkkrding he!!

@ Tico Balen dat je wedstrijd niet door ging en de pech met je bijrijder. . . Succes met je beslissing Lachen

@Sjol wat is ie toch braaf en verkeersmak Lachen Wat een leuke foto dat jij op de brug staat en de schaatsers der onderdoor Lachen haha

Nou met Askor was gisteren feest. . . . we kwamen aan bij de Hoeve en liepen rustig naar de binnenbak. . . . Waren al 20(!!!!!) man aan het rijden Bloos En dit was de 3e keer in een binnenbak voor hem haha en waar wij staan hebben we 11 paardjes staan. . . als je met zijn 3e tegelijk rijd is het druk haha. Hij was erg druk en steigerde veel, sprong met 4 benen de lucht in maar naaide der niet tussenuit Lachen Hij bleef mooi bij me. Ben er na kwartiertje ff uitgegaan ivm een jonge fries. . . die was toos stuurloos en dat meisje bleef maar iedere keer galloperen en ook gewoon recht op As af dus die werd ff erg bang. Toen ff gewacht tot die fries uit ging stappen. Daarna is ie nog 1 keer flink omhoog gekomen en toen begon hij eindelijk te ontspannen. Rustiger werd et niet in de bak maar hij was eindelijk redelijk ontspannen en liep erg braaf Lachen Ben trots op me ventje Lachen

Thuis was ie gesloopt. . . na zijn eten is hij meteen gaan slapen in zijn schone stalletje Lachen Weer een hoop ervaring opgedaan !!!

Vandaag heeft hij rust Lachen En die kleine pak ik vanaaf nog ff om te wandelen of los te gooien Lachen Dat zie ik zo wel Lachen

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:11

Kelly, heb even je topic bezocht.
Dat is vriendjes met je paard!
Wat is die Taco toch een heerlijk dier.
En echt jouw paard.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:33

Nou gisteren kwam mijn nieuwe bijrijdster dus niet opdagen want we zouden gaan mennen met Flurk dus ik super kwaad en haar voice mail ingesproken dus ik gister aan einde van de middag weer terug naar stal met de gedachte dan maar te gaan mennen in de bak maar ja het was superdruk op stal dus dat ging hem niet worden dus ik toch Flurk maar gepoetst en gezadeld en geprobeerd met mijn tijdelijke handicaps te gaan rijden.
We reden met z'n 7 in de bak dus dat was voor mijn al super spannend en een nieuw record dus dat was pluspunt.
In stap ging alles goed maar in draf had ik toch problemen met de schaafwond op mijn knie dus dat viel niet mee.
Affin uiteindelijk deed meneer wel redelijk wat ik van hem vroeg dus ik was best tevreden en wilde gaan uitstappen en wat denk je?
Ja hoor hij kreeg het weer en ontplofte met serie bokken en meep,meep gang. Ik had mijn handen vol en heb het overleefd en ben best trots op mezelf.
Er waren op dat moment nog 3 of 4 ruiters in de baan en ik heb iedereen kunnen omzeilen.
Daarna vroeg men direct of het ging dus ik voelde mij gesteund.
Er werd gelukkig niemand kwaad
Nu durf ik denk ik wel met iedereen te rijden want hier was ik zo bang voor en achteraf viel het dus wel mee
haha

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:36

1. je weet nu dat je die malle pony kunt hebben
2. gelukkig niemand kwaad, ze moeten niet zeuren!
Iedereen vliegt toch wel eens rem en stuurloos door de bak?
3. De overwinning, je durft nu met iedereen te rijden.
Is vandaag toch ergens goed voor geweest.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:43

Sjolvir schreef:
1. je weet nu dat je die malle pony kunt hebben
2. gelukkig niemand kwaad, ze moeten niet zeuren!
Iedereen vliegt toch wel eens rem en stuurloos door de bak?
3. De overwinning, je durft nu met iedereen te rijden.
Is vandaag toch ergens goed voor geweest.

kleine opmerking het was gisteren
vandaag heb ik hem uit besteed ga alleen vanavond even heen om alles te checken en uit te mesten.
Ben vandaag in het zwembad geweest om mijn voet zo snel mogelijk weer normaal te krijgen

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:52

Nou ik denk dan dat het gister officiele "druk in de bak" dag was!! Ging naar de binnenbak in Lelystad maar reden der ook al stuk of 20. Askor steigerde en sprong wat opzij maar niet der vandoor gelukkig. Fijn dat je overwonnen hebt:) En zoals Sjolvir al zegt. . . iedereen is wel eens "toos compleet stuurloos".

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:05

Flurk toch kleine overwinning voor je zelf Haha! zelfde voor askor die het druk in de bak had Haha!

@Kelly leuke foto's heb ook in je topic berichtje geplaatst.

Ben net terug van ritje over/door Landgoed/Bos Beeckesteijn samen met vriendin op een arabiertje, Bon gedroeg zich bijna hele tijd voorbeeldig liet zich alleen af en toe opfokken door de vervelende arab.
Ze moest zelfs voorop :p langs alle dooie bomen (tsjah bos he) die ze keurig heeft genegeerd bij de ingang moestne we zelfs slalommen tussen dooie bomen :p

Alleen heen en terug weg gestapt, moet dan over een fly over naast een 80km weg waar iederene standaard nog harder rijdt en die ook én de snelweg en een spoorlijn loopt :p
Als ik ernaast loop doet ze af en toe beetje drukjes dus voor dat kleine stukkie lopen vond ik het de moeite niet een risico te nemen.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:06

dat klinkt inderdaad niet prettig een fly over naast een 80km weg waar iederene standaard nog harder rijdt en die ook én de snelweg en een spoor

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:09

Sparky10 paardje ophalen.
Askor_Djarne drukke binnenbak en hyper paard.
Sjolvir en ben je gestart.
Flurk toch weer een stukje overwonnen. En inderdaad zoals Sjolvir het zeg iedereen gaat wel eens stuurloos en remloos door de bak.

Buitenbak is hier nog steeds super om te rijden. Gisterenavond even heel eigenwijs naar de schaatsbaan geweest. Ga heel misschien een stukje buiten stappen.

annemariej
Berichten: 298
Geregistreerd: 03-01-09

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:12

haay ik heb ook een fjord niet helemaal want moeder of vader is iets anders ik weet niet veel van haar maar ik weet wel dat ze super lief is maar weeten jullie fjorden gekken ook nog leuke dingen om met jullie fjordjes te doen? Tong uitsteken
mijn pony's naam is Bloos jessey Bloos
ze is 6 jaar oud en super lief ik ben nu bezig om haar voetballen te leren gaat al erg goed Tong uitsteken

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:16

Super hoor, Lida OK dan!

Vandaag ook weer heerlijk gereden op Vykan. Hij ging zelfs in de galop echt super Haha!. Was weer helemaal trots op me bolletje

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:17

annemariej schreef:
haay ik heb ook een fjord niet helemaal want moeder of vader is iets anders ik weet niet veel van haar maar ik weet wel dat ze super lief is maar weeten jullie fjorden gekken ook nog leuke dingen om met jullie fjordjes te doen? Tong uitsteken
mijn pony's naam is Bloos jessey Bloos
ze is 6 jaar oud en super lief ik ben nu bezig om haar voetballen te leren gaat al erg goed Tong uitsteken

haha voetballen
kijk maar uit dat ze niet gevraagd wordt om mee te spelen in een team

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:17

@Flurk is zeker geen pretje nee, maar zoalng ik er naast loop is er vrij weinig aan de hand, ze 'verstopt' zich aleen soms achter me Huilen van het lachen dan duwd ze dr hoofd tegen me rug/schouder zodat ze niks meer ziet en daarna duwd ze dr mond tegen mn hand (likt of bijt niet) en dan 'verstopt' ze zich weer.
Zal er wel heel apart uitzien hahaha trutje af en toe :p

@Annemariej mijn fjordje vind wandelen of gras eten leuk :p

annemariej
Berichten: 298
Geregistreerd: 03-01-09

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:45

bon_bon Tong uitsteken jessey doet de heledag niets anders dan wandelen en gras eten haha ze staat altijd lekker in het land en ssavonds gaat ze weer lekker warm in haar stalletje met haar 2 vriendjes wat voor fjordje heb jij? Bloos

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:00

Hallo Annemariej, voetballen met je paard is ook wel heel erg leuk toch?

Bon ik zie het alweer voor me, net zoals in somminge van die tekenfilms.
bijvoorbeeld Ice age, mamoet achter takje.... Bon achter jou....
En ik hou persoonlijk niet van fly overs te paard, je snapt hem wel.

Om de discussie staat oranje op een fjord weer op te laaien!
Sjol vind dat oranje wel staat! En ja, we zijn dus vandaag op wedstrijd geweesst!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=193&t=1047510
Voor complete verslag zie link.
En samengevat, oranje staat! gewoon goed op een fjord. :
Afbeelding

annemariej
Berichten: 298
Geregistreerd: 03-01-09

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:09

wouw mooi beestje (maar ik wil je ook wel een foto van mijn pony willen laten zien maar hoe zet je dat er op Bloos Bloos Tong uitsteken
xxx

fjordjes

Berichten: 12038
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:11

Zo ben ff m'n kamer aan het opruimen, hoop zooi... Weg ermee! Alleen heb ik altijd teveel troep en een te kleine kamer, bijna 7 m2... En ik heb nog 40 kamergenootjes... Knipoog

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:13

annemariej schreef:
wouw mooi beestje (maar ik wil je ook wel een foto van mijn pony willen laten zien maar hoe zet je dat er op Bloos Bloos Tong uitsteken
xxx


oei, je moet dan je foto eerst downloaden op een website.
Bijvoorbeeld mijnalbum of picasa of nou ja er zijn er zoveel.
En dan kan je je foto plaatsen door de "eigenschappen" te copieren tussen[Img][/Img]

annemariej
Berichten: 298
Geregistreerd: 03-01-09

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:22

[img]002>DSC_0253[/img]