Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Paardenfan25 schreef:Lekker in de wind met zijn kleine vriend
[ [url=m/URBfNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissJG schreef:Vorige week een shoot gedaan met mijn beauty. Ben enorm benieuwd hoe ze geworden zijn. Maar aan haar uiterlijk zal het vast niet liggen.[ [url=m/STcVEO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeeeeh wat een knapperd, ook echt een heerlijke uitstraling!Blue_Eyes schreef:Paarden moeten een droge ligplek hebben, zeggen ze dan. Hebben ze ook. Een hectare droog weiland en een schuilstal met schoon zacht wit zand. En waar ligt mijn varken?
[ [url=m/1mo57q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohja en het was de bedoeling om zijn manen weer strak in boog te doen wanneer het land seizoen over is, maar stiekem vind ik het toch wel erg woest
San_ner schreef:Jaimy10, mooie foto! En die lange manen staan hem inderdaad stoer. Zou het lekker zo laten!
Blue_eyes, haha heerlijk toch!
Die van mij vindt de natte bak ook helemaal prima. Die trekt meteen naar het water toe en wil eruit drinken.
[ [url=m/xT5R10.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vetra schreef:Wat leuk Jets! Had jouw gave drietal al gezien op bokt hier, maar wist niet dat de 2 jonkies van de Bilterhoeve komen, leuk!
Welke moeders hebben ze? Mijne heeft perla als moeder.

Jets schreef:Leuk, wat een knappie! En familie van mijn Vie en Palm. Die komen van dezelfde fokker
[ [url=m/WnIjkF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yRSTzh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FY5LAU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DPvktz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kkZfES.jpg]Afbeelding[/url] ]
San_ner schreef:Mijn knappe tank Vie.Dit jaar wordt hij 21 en is hij alweer 11 jaar van mij. De tijd gaat veel te snel!
[ [url=m/beTH0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I76xSq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde pad ook.