Gisteren was het in Elst zo ver, paardenmarkt, dus vroeg mijn bed uit...
2 jaar terug een fjordenveulen gekocht wat er slecht uit zag, 1,5 jaar lang opgeknapt en leuke dingen mee gedaan en pas naar een leuk baasje verkocht, een medebokker ook. Was helemaal een super projectje dus..
Was deze maandag eigenlijk niks van plan maar ik ben weer hardstikke schuldig

Er stond een klein haflinger hengstje... Werd flink op geboden, over de 400 euro maar daar ging hij niet voor weg..
Pakt die man me bij mn hand, 'ik wil dat hij met jou mee gaat'...
Ehm sorry, ben niet specifiek op zoek.. Maar wat kost hij dan, 'voor jou 400' euro..
Sja sorry, dat heb ik niet...
Man aan het balen en aan het denken, wat nu...
'Hoeveel wil je er wel voor geven dan'
Dus ik denk, nu zeg ik iets belachelijks en dan beledig ik hem en kunnen we lekker naar huis, maar toen voelde ik handje klap, was hij verkocht en stond ik daar met een veulen in mn handen

Owkey dan, ff pinnen en hop de markt af

Trailer geregeld, wormenspuitje gegeven en lekker met Fiek (mijn fjord) in de wei gezet, Papa Fiek is trots en kind volgt hem overal!
Maargoed, voor het stamboek heet deze mooie meneer van 4,5 maand Steigergold, ga nog even een leuke roepnaam voor hem verzinnen (was wat fout in zijn paspoort dus dat wordt veranderd, weet dus even niet wat zijn afstamming is maar begreep dat hij waarschijnlijk uit een S-lijn komt, termen die me nog onbekend zijn

Was net gister van de moeder gehaald, wat wondjes op zn hoofd maar verder een prachtig dier, goed in het vlees en vele malen beter als hoe Donar(het fjordenveulen) van de markt kwam..
Geen idee hoe dit gaat lopen, geldt gewoon weer hetzelfde als met Donar denk ik, de juiste eigenaar mag zich komen melden

Foto's!

Papa Fiek met zijn knappe kind..

Lekker koppie (jammer van alle wondjes nu al)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVXGR3QG.jpg
Aardig paardje al naast Fiek en Cris (1.45)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6OMMYQB3.jpg
En? Wat vinden jullie van mij, plekjes op zn hoofd en lijf zijn ingesmeerd...