Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faniek schreef:Ik denk dat je dat zelf het beste aan voelt en het beste kan overleggen met de instructrice. Al is mijn mening dat je op deze leeftijd niet echt flink kan gaan door trainen.
ladylay schreef:haflingers zijn niet laat volwassen, niet in het algemeen. dat hangt van de ouders af.
als je pony genoeg getraind is en het aankan, jullie beiden eigenlijk, kan je beginnen.
ladylay schreef:haflingers zijn niet laat volwassen, niet in het algemeen. dat hangt van de ouders af.
als je pony genoeg getraind is en het aankan, jullie beiden eigenlijk, kan je beginnen.
Babsie_Flash schreef:ik heb ook een Haflinger van 3 en half jaar oud maar daar heb ik nog maar een maar keer op gezeten.. Waarom wil je er zo vroeg op rijden en dan ook nog eens wedstrijden mee rijden? Als je zo gek bent op je pony zou ik dat dus NIET doen... Dan doe je misschien wat langer met hem...
vecindario schreef:Je kunt zowiezo pas vanaf April starten in het jaar dat ze 4 jaar wordt. Het is niet meer zo dat je vanaf Januari mag starten bij een jong paard.
vecindario schreef:Je kunt zowiezo pas vanaf April starten in het jaar dat ze 4 jaar wordt. Het is niet meer zo dat je vanaf Januari mag starten bij een jong paard.