Nu mijn vraag:
Ik heb een Haflinger met op zich wel lange manen.
Maar wat doen jullie in de manen tijdens wedstijden of gewoon rijden?
Want met rijden is het soms toch wel warm.
Barst maar los
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

staat echt stoer komt wel een keer foto's als ik ze weer hebt

)
(hij is maar 1.42)
MissToseland schreef:Dank u
net als een hengstenvlecht beginnen, en dan alleen 'van onderen' plukjes er bij pakken, tot op de helft, en dan van af de schoft het zelfde doen
Die 2 staarten bijelkaar pakken, klein stukje vlechten, elastiek van mezelf er om (anders past het niet)
Et voìla!
@ Jorien, ja ze zijn heel lang, 101 cm, sinds ik vlecht zijn ze in 3/4 jaar 20 cm gegroeid
niet de charmanste foto maar hier zie je wel goed hoe lang ze zijn zonder vlecht http://s201.photobucket.com/albums/aa68 ... airday.jpg
overdag heeft ie gewoon lange vlechten in
als ie met zijn hoofd omlaag staat staat hij er soms op, of hij eet zijn manen mee op(hij is maar 1.42)
lange manen zijn prachtig, maar niet echt praktich
Maar het ziet er prachtig uit inderdaad! Henrieke schreef:Mooi hoor! Ik heb ze altijd los op wedstrijd, maakt niet uit of het warm of koud is, vind dat gewoon mooier op wedstrijd.
Die dubbele hengstenvlecht is ook mooi, doet ze dan gewoon de manen door de helft en dan eerst de bovenste "laag" vlechten en dan de onderste ofzo?
MissToseland schreef:
Dit doe ik vaak in zijn manen tijdens het rijden, vind het heel mooi staan en het zit er zomaar in
Tijden wedstrijd deed ik zijn manen los, met het inrijden nog wel vast..
met manen van een meter valt niet fijn te rijden, je zit er constant op