Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Willeke12 schreef:wat is de naam van je paardje? hengstjes die krijgen altijd dezelfde voorletter als hun vader namelijk. groetjes
.judithjuhh schreef:er zitten wel papieren bij. de pony zelf heet Jip.

haffiegirl schreef:dan staan op zijn papieren ook de vader/moeder
Leo_ke schreef:Volgens mij werkt het bij shetlanders anders, ik ken meer shetlanders met papier, maar onbekende ouders. Dit kan volgens mij met haflingers niet. Kan ik mis hebben, maar ben dat nog nooit tegengekomen
eilleen333 schreef:Leo_ke schreef:Volgens mij werkt het bij shetlanders anders, ik ken meer shetlanders met papier, maar onbekende ouders. Dit kan volgens mij met haflingers niet. Kan ik mis hebben, maar ben dat nog nooit tegengekomen
Als ik mijn Haf laat dekken door de Haf van de buurman, en ik laat haar niet inschrijven zouden nieuwe eigenaren de ouders toch nooit kunnen achterhalen? (als ze doorverkocht wordt)
En als je een paard hebt met papier is hij dus ingeschreven bij het KVTH en is dus het geboorte formulier opgestuurd naar het KVTH waar de naam van merrie die is gedekt door de hengst op staan
en zulke geboorteformulieren krijg je dus alleen als je je merrie laat dekken door een goedgekeurde hengst