Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heel veel plezier!!
:D 
Vooral bij de vaardigheid aan het eind van de les (na 1 uur les) is Janouk echt moe. Uitelkaar gevallen, op de kop lopend. Sneu. Gewoon veel te weinig training en krachtvoer gehad de laatste tijd. Ze wil niet eens meer galopperen. Shame. Ik ga haar goed uitstappen vandaag en masseren. janouk schreef:Zoals beloofd: de sfeer impressie
http://www.youtube.com/watch?v=abYLL-3uksc
![]()
Vooral bij de vaardigheid aan het eind van de les (na 1 uur les) is Janouk echt moe. Uitelkaar gevallen, op de kop lopend. Sneu. Gewoon veel te weinig training en krachtvoer gehad de laatste tijd. Ze wil niet eens meer galopperen. Shame. Ik ga haar goed uitstappen vandaag en masseren.
De kwaliteit van de foto's en de filmpjes is wel bij het uploaden achteruit gegaan. Jammer.
jarno schreef:heb ik ook een beetje het idee hoe het er daar uit ziet.
ik moet morgen maar dan in de horse exp ring.
ziet dat er een beetje hetzelfde uit?
janouk schreef:jarno schreef:heb ik ook een beetje het idee hoe het er daar uit ziet.
ik moet morgen maar dan in de horse exp ring.
ziet dat er een beetje hetzelfde uit?
Nee, the Horse Experience ring ligt in de hal met alle winkeltjes. Veel drukker. Je kan erin via het grote parkeerdek tussen alle vrachtwagens door.
Ring 2 lag bij de stallen, heeft ook wel wat, maar minder publiek.
Succes morgen!
beroemd paard heb je nu