Vandaag had ik springwedstrijd, een soort clubkampioenschappen maar dan tussen drie clubs
. Ik moest plotseling rijdend heen omdat mijn vader moest werken en dus de auto mee had. Wel een uur er over gedaan, maar allemaal goed gegaan en keurig op tijd kwam ik aan, lekker losgereden en toen eindelijk de ring in..Eerste hindernis een weigering, maar daarna pakte ze het super op! Hele parcours ging goed, tot ik de keus had tussen ruime bocht of iets korter bochtje.. het was makkelijk mogelijk, dus ik dacht: ik doe het gewoon, dan haal ikde tijd van mijn weigering in..
Maar Prom dacht daar natuurlijk anders over, de hele tijd zo lief? Daar móest nog gebeuren...
En jahoor, Promiss vindt springen zo leuk, waarom zouden we er om heen gaan, overheen is toch veel leuker???
Gevolg was dat ik dubbel lag op mijn paard van het lachen, toch nog heb afgesprongen want ik hoorde geen jury protesteren, geen fout meer gemaakt.. Jury bleef eng lang stil, ik keek nog eens om me heen of ik een hindernis was vergeten oid, was ik wel door de finish gegaan???
pas na ruime tijd was het "bedankt Marije, helaas ben je gediskwalificeerd omdat je paard en extra hindernis sprong"
jammer

Tweede parcours ging super, helaas een lijn gekruisd omdat ik mijn tomtom was verloren, maar verder was prom foutloos, en ik was eerste