Ben er bij een aantal wezen kijken, maar of deugde het paard niet óf de eigenaar niet
Uiteindelijk via kennis die een kennis met haflinger heeft.. uitgekomen bij een haflinger die niet te koop stond. Zij vroeg of deze evt te koop was en idd ze mocht wel weg, er werd eigenlijk niet veel meer mee gedaan. Ze is door hen betuigd en sinds veulen in bezit. Ook is er wat mee gereden.
Ze had 5 mnd niet meer voor de wagen gelopen en we spanden haar in. Ze ging in tuig voor de wagen wel wat omhoog, ze wilde graag weg. Ze luistert goed, dus bleef wel staan. Buiten ook alles OK, van alles tegengekomen. Ze luistert echt goed op stem. Da's ook handig als je erop zit, dan maakt ze zich nl wat sterk.
Overmorgen voor een wagen en tuig kijken/kopen
en dan wil ik iemand laten komen die me helpt.Misschien iemand interesse?
Wellicht herkent iemand haar?
Helga van de Lange Gracht (9 jr) is de dochter van V. Animo en M. Hesly van het Kersenland
Kent iemand deze hengst en merrie? Animo heb ik op de site van stamboek zien staan..
Ze staat bij mijn 2 jongens... Zip was altijd baas, nu ook..maar zag vanmiddag dat Banish telkens tussen hen in ging staan en steeds met achterwerk naar Zip draaide en sloeg.
Pfff..DE beschermheer! Ze kan echt wel voor zichzelf zorgen. Ze stond in begin meteen te pissen toen Zip haar besnuffelde
http://www.mijnalbum.nl/Foto=RFZIEVRE

.
! Heel veel plezier met haar
.