haflinger gekocht :) en mijn eigen weilandje ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

haflinger gekocht :) en mijn eigen weilandje ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 11:46

hoi allemaal

Moest het even kwijt Haha! Ik heb een haflinger gekocht. Eerst twijfelde ik of ik wel zou gaan kijken maar heb het toch gedaan en heb er geen spijt van Tong uitsteken

Ze staat in Noord-Braband en word maandag opgehaalt, ze heet dwarrel (eigenlijk shan) maar dwarrel is haar bijnaam en daar reageert ze ook op.
Ze is 3.5 wel jong maar super mak en lief.

Ik mocht met haar alles doen, longeren, in het land rijden en een hele bosrit en langs de weg en alles ging super! (was samen met een vriendin van mij en die ging mee op een van haar pony's)

Ik dacht in eerste instantie wel van nou die pony koop ik niet omdat ze zo iel is en helemaal geen bespiering enzo (dacht misschien is ze wel ziek ofzo) maar ze kwam meteen en heel opgewekt en verder zag ze er super uit. Buiten deed ze alles en was vol energie en toch ontspannen echt een heel vrolijk paardje. Wel is ze klein maja ze groeit misschien nog iets. (ze is 1.42)

Ik ben echt blij Knipoog Alles deed ze super poetsen, hoefjes geven, opzadelen, longerenm, op het land, langs de weg en in het bos.

Ik zou snel foto's laten zien van haar.

Ook heb ik sins een week mijn eigen weilandje (plek), het is niet van mij maar ik mag het voor onbepaalde tijd gebruiken en na mijn zin maken zolang het maar netjes blijft. (moest 1x 150 betalen voor het schuilhok enzo maar verder gratis)
Het is niet super groot het is 1500 m2 groot. (er is een paddock, schuilstal, schapenhok voor hooibalen en het is heel erg beschut door bomen, er is toezicht en het is op 1 minuut van de bak (pony club) waar ik lekker kan rijden. Ook is het aan het park waar je lekker kan rijden en wandelen.
Ben er echt blij mee , moet nu wel alles zelf regelen.

Is ook wel weer leuk natuurlijk Tong uitsteken

Ben nog wel opzoek na een maatje voor Dwarrel.

hier werd ze ingereden dat is met de oude eigenaar:

Afbeelding

dit is een hele vage foto hor, maar we waren helemaal vergeten foto's te schieten dus toen we weggingen had carolien nog even snel (een vriendin van mij) een foto geschoten dus dat werd deze Haha!

Afbeelding

nou er volgen er nog veel meer ook van mijn landje Tong uitsteken en van mijn volgende nieuwe aanwinst waarschijnlijk het maatje van Dwarrel een welsh veulen twijfel nog..
ik heb alleen een vage foto van haar: (was ook snel nog even geschoten)

Afbeelding

janouk

Re: haflinger gekocht :) en mijn eigen weilandje ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:58

klinkt geweldig allemaal. Veel plezier met Dwarrel.
En neem lekker de tijd om haar te laten wennen aan haar nieuwe omgeving, nieuwe geluiden, nieuwe mensen, vriendjes in de wei (?).
3,5 jaar is inderdaad nog erg jong. Ze moet nog veel groeien.

Nazgul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:42

Leuk dat je geslaagd bent Joslyn.
Gefeliciteerd.

spekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:12

Leuk zo je eigen haflinger... heel veel plezier ermee en houd ons op de hoogte!

Ashorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 10:25

Zeker leuk.. Cool
klinkt geweldig dat weilandje en je pOny ook hoor Pling Haha!
Die welsch pony is erg mooii

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 10:28

gefeliciteerd met beide! Geniet lekker van elkaar en laat ze lekker op het gemak wat wennen, hoop voor haar dat je snel een vriendje hebt!