hey wil even kwijt dat ik waarschijnlijk een pony heb gevond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

hey wil even kwijt dat ik waarschijnlijk een pony heb gevond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 10:59

hallo

Ik heb waarschijnlijk al een goeie manier gevonden om de juiste pony te vinden. We hebben op stal een kudde van 30 haflingers en ik mag er van de stal eigenaar zelf eentje uitzoeken die bij mijn past. Ik verzorgde er al een poosje wat en nu kan ik dus rustig rond kijken met wel paardje het klikt.
Ben al wel een verliefd op eentje Haha!
De pony's staan er allemaal vanaf dat ze veulen zijn, de meeste zijn er zelfs geboren en doordat ze buitenstaan en een beetje leven zoals in de natuur zijn ze allemaal heel erg sterk en gezond.
Ik hoop echt dat er eentje tussen loopt met wie het klikt. Wel lopen er veel jonge paardjes tussen, maar ik heb alle tijd om te kijken hoe ze zijn en ze worden ingereden en kan zelf helpen als ik wil.
Ook zijn ze betaalbaar en ze hebben allemaal papier en worden netjes ontwormd enzo alleen zijn de meeste aan de dikke kant.

gina2003

Re: hey wil even kwijt dat ik waarschijnlijk een pony heb ge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:18

Wat leuk zeg!
Toen ik bij mijn merrie ging kijken,w as ik gelijk verliefd, ze was heel erg bijdehand en noergens bang voor.
Het is er wel 1, waarbij je niks cadeau krijgt, maar echt flink moet vechten voor je je gelijk krijgt, maar als je daar doorheen bent, is ze echt geweldig, ik kan nu alles met haar doen.
Ik heb haar vanaf dat ze 4 maanden is, ze is nu 3,5 jaar, en word nu door iemand ingereden, omdat ikd aar gewoon niet genoeg ervaring mee heb, maar je moet echt kijken hoe jij het paardje vind, ik had ook niet gelijk de klik met mijn merrie, maar ik denkd at je zelf wel kunt beslissen hoever je wilt gaan, en wat je aanspreekt in het paardje.
Laat je wel een foto zien als je een paardje hebt gevonden, ben erg benieuwd!
Veel succes!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:36

nou veel succes, ik denk dat je uit 1 van die 30 vást wel eentje kunt kiezen, en in het begin hoeft het ook heus niet gelijk goed te gaan, dat kan later toch ook nog altijd komen Knipoog.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:37

leuk!, heeft die ook een site of niet? Tong uitsteken

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:08

Dat is inderdaad een fijne manier!
Ik heb mijn verzorghaf kunnen kopen Haha!
Was ook erg fijn Ja

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:17

gaaf zeg:d nou ik hoop maar dat je een goede keus maakt waar je in je leven nog heel veel plezier mee beleeft maar dat zal wel:d

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 22:02

Nicky_ schreef:
Dat is inderdaad een fijne manier!
Ik heb mijn verzorghaf kunnen kopen Haha!
Was ook erg fijn Ja

Ik heb mijn verzorghaf ook gekocht, maar dat was omdat ze verkocht zou worden. Heb haar nu een week en het gaat super!

Wel fijn dat je er zelf eentje mag kiezen. Neem de tijd, Haflingers kunnen oud worden, dus je zit er nog wel even aan vast Tong uitsteken .