Haflingerwedstrijd gehad!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krisjje

Berichten: 366
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Heiloo

Haflingerwedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 17:04

Hee allemaal!
Vandaag had ik een haflingerwedstrijd in middenmeer, Noord Holland. Ik moest mijn proefje al rijden om kwart over 9. Dus, om half 8 weg met de trailer. Heel vroeg me bed uit dus!
We kwamen daar aan, nog even de hengstenvlecht opnieuw maken en gaan inrijden. Eerst maar een beetje de bak verkennen en rustig stappen. Lekker drafje gedaan en 1 keer gegalopeert.
Ja, toen moest ik mijn proef rijden. Ging onwijs goed, bleef netjes met ze hoofd naar beneden en was ontspannen. Zoals het moet dus.
Toen ging ik weer stappen in de inrijbaan, en ja, de tweede proef moest ik gaan rijden.
Die ging voor m'n gevoel wat slechter, hij was wat moe en kreeg hem niet 1 2 3 in galop. Maar uiteindelijk wel. Sprong wel goed aan.
Jaa, klaar met rijden, toen moet hij weer in de trailer! Wat een drama, op de heenweg ging het redelijk goed, snel. Toen had de boer nog geholpen. Maar nu, het was een drama, heb voor me gevoel wel een uur gestaan. Uiteindelijk ging hij erin.
Naar de prijsuitreiking. Ik was 2 keer eerste met 194 punten. Ik reed B niveau zonder startkaart, maar ga wel officieel starten. Ben echt super trots op me mannetje Haha! Haha!
Er zijn alleen geen foto's gemaakt. Maar zag wel iemand anders die dat deed. Dus mij benieuwd.

Hoe hebben jullie gereden, voor degene die meededen?? Ik vond het een super geslaagde dag!

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Haflingerwedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:24

Gefeliciteerd met je overwinning! Haha!
Kan je ook starten zonder startkaart dan? Ik ben niet zo thuis in de wedstrijdwereld, maar het lijkt met wel tof om een keertje te starten om te kijken hoe ze het doet in vergelijking met andere paarden...

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Haflingerwedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:07

eilleen333 schreef:
Gefeliciteerd met je overwinning! Haha!
Kan je ook starten zonder startkaart dan? Ik ben niet zo thuis in de wedstrijdwereld, maar het lijkt met wel tof om een keertje te starten om te kijken hoe ze het doet in vergelijking met andere paarden...


Bij bijna alle haflingerwedstrijden kan je zonder startkaart starten Lachen
Weet niet of het bij andere wedstrijden ook zo is, maar bij haffie wedstrijden iig wel Knipoog

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Re: Haflingerwedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:09

Gefeliciteerd en suc6 met je startkaart. Ik heb ook gerden 2 keer 1e met 185 punten. Heb je nog wel gezien met inrijden kan dat ik moest kwart voor 10 en 8 over 10!!!