Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:33

Haha!

Barbara_

Berichten: 3310
Geregistreerd: 12-02-05
Woonplaats: Middelburg

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:34

Ik ben zelf 20 en ben afgelopen zondag gestart met officiele wedstrijden, ik ben nu B+2!
Ik zal haar echt NOOIT weg doen!

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:58

Waarom wegdoen? Gewoon lekker doorrijden toch? Haha!

Monica_86

Berichten: 13244
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: omg. Winschoten (Groningen)

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:19

Ik ben 20 en heb ook een haffie hoor, ook niet verkocht toen ik 18 werd...

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:30

Bij de paarden gaan starten of een andere tak van sport zoeken als je bang bent dat je met je Haf tussen de paarden niet meekomt. En dat geldt niet alleen voor Haflingers, maar voor elk willekeurig ander dier in de ponymaat. Je kunt nog zoveel andere dingen doen met een paard: mennen, endurance...

DuchesS

Berichten: 688
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Dordrecht

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:39

Ik ben 18 en verkoop echt mn haffie niet!! Never!

Flygill
Berichten: 8045
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:42

ik ben 23 en heb sinds een half jaar een haf Haha!

Chanelly

Berichten: 1113
Geregistreerd: 04-02-05
Woonplaats: gasselternijveenschemond

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:00

Wat stom. Ik heb op mijn 20ste een haflinger gekocht. haha
Start straks gewoon tussen de paarden als ik wedstrijden wil gaan doen. Maakt niks uit. Lopen zoveel haflingers tusse nde paarden.

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:56

Ik word morgen achttien...
EN NO WAY DAT MIJN HAF DE DEUR UIT GAAT!
*maakt zich vast met kettingen aan Bart*

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:58

Euhm, ik ben inmiddels 20 en er staat toch nog steeds een haflinger in de wei.....dus die blijft gewoon. Ik rij geen officiele wedstrijden en modder zo lekker wat aan, ik zie wel waar we ooit uitkomen. Misschien gaan we wel endurance rijden (zei zij met haar buitenrij angst....... Duivel ).

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:56

hey hallo, hier ook een haf aangeschaft op mn 22ste, we rijden geen wedstrijden, 1x onderling gestart maar willen het uitijndelijk wel gaan doen. En dan inderdaad gewoon starten tussen al die grote paarden Haha!
Nou ja haf is 1.55 dus ook best aan de maat..

arno2006
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-10-06

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:23

ik ben er 23 en heb nu een haflingerveulen gekocht.ik heb zelfs mijn paard verkocht voor hem omdat mijn paard zeer rare streken had en je wist niet waar je aan toe was met haar.nu heb ik een kindje en ik wou een lieve gezinspony dus dat is een haflinger geworden.later moest je kinderen krijgen zou je ze toch meer vertrouwen op een vriendelijke haflinger die je al jaren kent dan op een groot paard.daar heb ik zo'n een beetje aan gedacht.het is meer een knuffel en gezinsdier geworden bij ons.een familielid

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:54

Ik was 17 toen ik mij Haf kocht (kleintje 1.40). Ben nu 24 en ze gaat echt never nooit weg. Haha!
En mensen die commentaar hebben die vinden dat je na je 18e op een paard ''moet'' Gestoord Helemaal gek! Haha! . Ik heb 1 keer op een wedstrijd iemand iets horen zeggen, die leverde commentaar op iemand die met haar Haf een proefje aan het rijden was ze zei (hoor het nog Boos! ) ''Daar kan je je toch niet mee vertonen op een wedstrijd'', heb toen tegen mevrouw gezegd ''alsof jullie paard volle zalen trekt, leleke dikke knol Clown . Ik trek me er niets van aan, ik heb plezier met het beestje (als ik geen rijangst heb Bloos ).

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:22

janice schreef:
Ik was 17 toen ik mij Haf kocht (kleintje 1.40). Ben nu 24 en ze gaat echt never nooit weg. Haha!
En mensen die commentaar hebben die vinden dat je na je 18e op een paard ''moet'' Gestoord Helemaal gek! Haha! . Ik heb 1 keer op een wedstrijd iemand iets horen zeggen, die leverde commentaar op iemand die met haar Haf een proefje aan het rijden was ze zei (hoor het nog Boos! ) ''Daar kan je je toch niet mee vertonen op een wedstrijd'', heb toen tegen mevrouw gezegd ''alsof jullie paard volle zalen trekt, leleke dikke knol Clown . Ik trek me er niets van aan, ik heb plezier met het beestje (als ik geen rijangst heb Bloos ).


Inderdaad, ten aanval! Ik heb meer respect voor een goed lopende Haflinger, dan een KWPN'er waarvan een in het dozijn mooi loopt. (Hoewel er bij de KWPN'ers ook lekker dingen zijn.)

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:32

Roane schreef:
janice schreef:
Ik was 17 toen ik mij Haf kocht (kleintje 1.40). Ben nu 24 en ze gaat echt never nooit weg. Haha!
En mensen die commentaar hebben die vinden dat je na je 18e op een paard ''moet'' Gestoord Helemaal gek! Haha! . Ik heb 1 keer op een wedstrijd iemand iets horen zeggen, die leverde commentaar op iemand die met haar Haf een proefje aan het rijden was ze zei (hoor het nog Boos! ) ''Daar kan je je toch niet mee vertonen op een wedstrijd'', heb toen tegen mevrouw gezegd ''alsof jullie paard volle zalen trekt, leleke dikke knol Clown . Ik trek me er niets van aan, ik heb plezier met het beestje (als ik geen rijangst heb Bloos ).


Inderdaad, ten aanval! Ik heb meer respect voor een goed lopende Haflinger, dan een KWPN'er waarvan een in het dozijn mooi loopt. (Hoewel er bij de KWPN'ers ook lekker dingen zijn.)


Zeker er zijn super paardjes onder de KWPN'ers maar ze moeten niet doen alsof een Haf, Fjord ofzo minderwaardig is aan hun paard, daar kan ik erg slecht tegen. Laat iedereen in zijn waarde en lekker plezier hebben met het paardje van eigen keuze. Nog zoiets mijn verzorgster mocht een paar weken geleden op een kwpn'er rijden van iemand, staat er 1 langs de kant van de bak te kijken en zegt '' zo he, S dat is pas PAARDRIJDEN!!!'' Boos! Boos! Boos! vind ik niet kunnen.

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 16:58

HOUDEN!

Pinkmelon
Berichten: 36
Geregistreerd: 09-10-06

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 19:19

Zolang je er nog op kan en ze dr nog gewoon leuk vind om te werken gewoon houden. Hoezo wegdoen? Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23768
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:29

Citaat:
Bij de paarden gaan starten of een andere tak van sport zoeken als je bang bent dat je met je Haf tussen de paarden niet meekomt. En dat geldt niet alleen voor Haflingers, maar voor elk willekeurig ander dier in de ponymaat. Je kunt nog zoveel andere dingen doen met een paard: mennen, endurance


Idd de wereld bestaat niet alleen maar uit rijden tussen witte hekjes.

Ben 30 en heb mijn haf nu 12,5 jaar....en geen haar op mijn hoofd die erover denkt wat anders te kopen Haha! (damn hij wordt oud...15,5 jaar al Duivel )

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:07

Ik ben op mijn 20e pas aan mijn haffie begonnen!
Ik ben nu 23 jr, en dolgelukkig met haar!
We starten L2, en alles loopt volgens het boekje, net als met mijn vorige paarden die geen haffies waren! Lachen

Leo

Berichten: 50203
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:43

We zijn allebei ukkies dus passen wel bij elkaar Ach gut

Nee hoor die hoeft niet weg, nergens reden voor, ik houd toch niet van wedstrijden. Clown

Aeris

Berichten: 1732
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: BE

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:46

Heb Lisanne gekocht toen ik 20 was Knipoog
Ik rij geen wedstrijden, maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen?

Laatst op LRV nog een prachtige combinatie gezien met een haf, in het 4-tal.

Haf's vind ik trouwens typische leeftijdsloze paardjes, ze "passen" voor bijna alle leeftijden!

marleen_88

Berichten: 14131
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:16

Ik houd mijn haf ook gewoon hoor Ja
Ik had altijd les, maar ik ga ermee stoppen omdat ik er niet zoveel tijd meer voor heb en ik het niet zie zitten om te starten tussen de paarden met mijn haf Lachen

Nicky_

Berichten: 3745
Geregistreerd: 22-12-04

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:48

Zodra ik mijn rijbewijs + auto + trailer heb, ga ik eerst fanatiek lessen en dan ook officieel starten!
Dat is toch wel mijn droom met Nicky Ja

pubelia

Berichten: 9996
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:51

Ik ben nu 23 en ik heb begin julie een haflinger aan geschaft, ik moet er wel bij zeggen dat ik geen wedstrijden rij

Noraa4
Berichten: 194
Geregistreerd: 27-03-06

Re: Wat doe je met je haf als je 18 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:50

gewoon doorgaan..................