Hoe longeren aanleren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EsSjuh

Hoe longeren aanleren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 09:29

heejj,
ik heb een haflinger als verzorgpony en die is 1,5 jaar. Nu wil ik haar gaan leren longeren heeft iemand misschien tips hoe je dat het best kan leren:).. alvast bedankt:P
misschien hebbe jullie dit zelf ook wel is moete doen.. zoja willen jullie dat dan ff aan mij vertellen wat de beste manier is:)
xxiezz EsSjuh Doei!

Faniek

Re: longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:56

Mijn enige goeie tip:
Helemaal niet longeren. Beestje is nog veelste jong om aan het werk te gaan. Uberhaupt is het beestje nog veel te jong om maar iets mee aan de slag te gaan. Dingen die je af en toe kan doen, maar niet dagelijks en zeker niet te lang zijn poetsen en lopen. Misschien wat schriktraining wennen aan enge dingen.
Longeren pas vanaf 3 jaar dus nog even anderhalf jaar wachten wil je geen kapotte pezen Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:55

helemaal mee eens, longeren is nog veel te zwaar voor een 1.5 jarige, pas als ie 3 is aan de gang gaan

EsSjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 18:22

okeej bedankt.. dat wist ik niet ik had van iemand gehoord dat je dat wel al kan proberen dus vandaar.. maar bedankt voor jullie advies:)