Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alleen mogen ze niet meedoen met GP, omdat het pony's zijn.
horselover21 schreef:Ik rij L2 met mijn haf, en ik denk persoonlijk dat wij stranden in de M2.. de lenigheid onbreekt een beetje!!
Charos schreef:horselover21 schreef:Ik rij L2 met mijn haf, en ik denk persoonlijk dat wij stranden in de M2.. de lenigheid onbreekt een beetje!!
Maar gelukkig is Azra er nog, die is zo soepel en lening die komt met gemakt in t Z2 *droomt voorlopig lekker verder*

Maar had dit nooit gedacht, ging er vanuit dat M het hoogst zou zijn en dat was in mijn ogen eigenlijk al niet haalbaar. Nu is mijn streven Z2 met winst. Of dat ooit lukt....we zullen zien

kheb wel haffies zien lopen in de Z bij de paarden xxJeannexx schreef:dat ligt eraan of je een werkpaard type hebt of een sport type.. en of je pony een beetje wil werken. die van mij loopt bij de ponys en in minder als een half jaar was ik met 15 wp door de B heen, dus nu in de Lkheb wel haffies zien lopen in de Z bij de paarden

.
.