vraagje over haflinger dagen.. :$

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

vraagje over haflinger dagen.. :$

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 18:24

Hallo iedereen,

misschien een stom of dom vraagje.. maar ik wil graag iets leuks met me hafje gaan doen.. dus naar de keuring bijv. of verzin het maar zo gek.. onder het zadel is die nog ni echt super... nu de vraag.. waar kan ik me daarvoor ergens inschrijven en hoe werkt dat allemaal eigenlijk (ben er niet zo mee bekend).. het lieft een beetje dicht in de buurt.. omgv. Noord-Holland enzo.. nou ik hoor het allemaal wel.. ben heeeeeeel erg beniewd

(K)van wendy en waldo Tong uitsteken

Faniek

Re: vraagje over haflinger dagen.. :$

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:23

De keuring van je provincie is net voorbij daar krijg je verder veel info over via het stamboek volgens jaar weer dus Knipoog
Daarnaast word er door de aangespannen haflinger veel georganiseerd: www.deaangespannenhaflinger.nl

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:53

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 15:46

ooh erg jammer.... wou graag met hem naar de keuring.. maar moet je paard voor de keuring egt in het stamboek staan ofzo? of hoe werkt dat.. heb me paardje nog niet zo heel lang.. maar k heb op me stal al paar keer gehoord dat ik met hem naar de keuring zou moeten gaan!! dus.. nou ik ben heel erg beniewd...