Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Moonwalker_ schreef:Ik heb al veel haflingers in de dressuur en springsport gezien maar zijn hier mensen die met hun haflinger cross meedoen?Al dan niet in wedstrijdverband?En hoe goed gaat dit dan en hoe reageren ze in een crossparcours?
Ik ben zelf serieus over enkele rassen aan het denken omdat ik binnen een dik half jaar misschien een nieuw paardje zou aankopen...
Quarter stond op een maar ik vind die haflingers echt geweldig...
Laat maar horen..
_Moonwalker_ schreef:Ik heb al veel haflingers in de dressuur en springsport gezien maar zijn hier mensen die met hun haflinger cross meedoen?Al dan niet in wedstrijdverband?En hoe goed gaat dit dan en hoe reageren ze in een crossparcours?
Ik ben zelf serieus over enkele rassen aan het denken omdat ik binnen een dik half jaar misschien een nieuw paardje zou aankopen...
Quarter stond op een maar ik vind die haflingers echt geweldig...
Laat maar horen..
maar het is wel leuk om te doen alleen mijn haflinger is bang bij de waterbak maar gaat er wel door heen en hij springt alles
Hebben niet alle hindernissen gehad, alleen een beetje de standaard hindernissen, maar was zeker erg leuk en we hebben beide genoten!

2e geworden
net de allerlaatste was sneller dan mij.. 
Strangertje schreef:dat is niet per definitie waar..ken er een paar die niet onverdienstelijk mee rijden in de cross ook op lange afstanden (en ook in de endurance trouwens) maar idd niet veel hoger dan B/L..maar als je niet te veel wilt, dan kom je met een haf ook een eind hoor! En nog leuk ook..