Waar binnenkort haflingerwedstrijden (omg Brabant)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bokel

Waar binnenkort haflingerwedstrijden (omg Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 20:54

Hooi,

Zoals de vraag al luid waar binnenkort speciale wedstrijden voor haflinger in omg van brabant, eindhoven. Ik zou ook graag wat meer info erover willen. Hoe kan je bijv starten (startkaart nodig) etc.
Het zou erg fijn zijn als jullie me hier mee konden helpen

Groetjes

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:55

Denk dat je daarvoor contact op moet nemen met het stamboek, Die organiseren vaak wedstrijden speciaal voor haflingers.

Bokel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 17:37

Daantje1981 schreef:
Denk dat je daarvoor contact op moet nemen met het stamboek, Die organiseren vaak wedstrijden speciaal voor haflingers.

moet je haf daarvoor perse ingeschreven zijn in het stamboek?? bedankt voor je reactie

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:56

Tja, dat weet ik niet.

Kan je het beste gewoon vragen.

Ik denk wel dat je lid moet zijn van het stamboek.

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:43

jaa volgens mij wel ja.. dan krijg je een formulier thuis en dan kan je rijden en dat organiseren hun allemaal zelf.. ik rijd ook al 2 jaar mee en alle haflingfers die daar mee rijden die staan ingeschreven in het stamboek

Bokel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:30

Stravero schreef:
jaa volgens mij wel ja.. dan krijg je een formulier thuis en dan kan je rijden en dat organiseren hun allemaal zelf.. ik rijd ook al 2 jaar mee en alle haflingfers die daar mee rijden die staan ingeschreven in het stamboek

bedankt voor jullie berichtjes.. dan heb een probleempje want Bo staat niet in geschreven in het stamboek zal wel even kijken op de site. Bestaat er zover jullie weten een mogelijkheid om een haf met onbekende ouders in het stamboek te krijgen? moet ie dan een goede premie krijgen sorry dat ik zoveel vraag maar ik kan via de site het niet vinden (of ik ben gewoon blond )

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:45

25e is er een wedstrijd in berlicum (ga ik zelf ook rijden).
Gewoon dressuur en ook bestgaand onder het zadel.
Heb je geen startkaart voor nodig maar verder weet ik het ook niet..
Heb het niet zelf geregeld.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 23:07

Kiim, welke klasse rijd je?

voor berlicum moet je paard stamboek papieren hebben, omdat het selectie wedstrijden zijn.

voor de wedstrijden ohz van de aangespannen haflinger oid heb je geen startkaart nodig. en de WP telling geld alleen voor hun wedstrijden. ik heb daar pas nl over geinformeerd!