Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

....zal wel een grapje of hoax zijn..maar ze reageert heel serieus..
Kijk maar naar de prijzen van een minder geschoolde haf. Die liggen veel en veel en veel lager. (Teveel verschil) waldisney schreef:ik vind tussen de 2500 en 3000 wel kunnen als jouw beschrijving klopt.
.
Strangertje schreef:15.000....zal wel een grapje of hoax zijn..maar ze reageert heel serieus..

.Strangertje schreef:hij schijnt verkocht te zijn en ze blijft beweren dat ze hem voor 15000 heeft kunnen verkopen..arme koper..die leeft nu van droog brood en water:-)
Maar ach
Misschien hebben ze zo'n prachtig boompje in de tuin staan
! Ik denk ongeveer maximaal 5.000
Strangertje schreef:15.000....zal wel een grapje of hoax zijn..maar ze reageert heel serieus..
Marrepar schreef:waldisney schreef:ik vind tussen de 2500 en 3000 wel kunnen als jouw beschrijving klopt.
dat is wel heel weinig.
dat heb ik betaald voor mn haf die niks kon dus het lijkt me sterk dat je daar ook een Z2 voor kan kopen
maar ja, blijkbaar is het haar gelukt en er zullen altijd mensen zijn die kikken op een paard met alle knoppen erop en genoeg geld in hun achterzak hebben..helaas hoor ik daar niet bij!! missnynke schreef:3000-4000 euro, maar dat z2-niveau lijkt me sterk, heb je een z2 ruiter die je mee kunt nemen?

Taaclover schreef:missnynke schreef:3000-4000 euro, maar dat z2-niveau lijkt me sterk, heb je een z2 ruiter die je mee kunt nemen?
Waarom is dat onwaarschijnlijk?
Mijn fjord is
Z1+7 en die is net 8 geworden. Die kan het Z2 ook nog halen op zijn 8ste .