Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeeBee schreef:Ik hoop er dit jaar weer bij te kunnen zijn als toeschouwer
Mijn hafje heeft helaas wat pech gehad afgelopen jaren, dus beleren is uitgesteld (logisch).
Mijn doel voor nu is om voor volgend jaar klaar te zijn om wat clinics of een wedstrijdje mee te kunnen doen. Dat ze nu ook Working Equitation hebben vind ik helemaal leuk!
Helaas is het wel altijd een flinke reis daar naartoe, maar dat heb ik er wel voor over.
Doedatje schreef:Lijkt me super leuk om aan mee te doen, alleen vanuit Groningen is het wel erg ver.
Adjepatatje8 schreef:Ziet er tof uit!
Staat er ergens op de website welke clinics tegelijk zijn?
Wo2011 schreef:Hoi,
Ik en mijn dochter hebben ook ingeschreven voor dit jaar!
Wij verblijven in een tent op het terrein. We hebben er veel zin in. Moeder dochter uitje…
Wel goed nadenken hoe we alles mee gaan krijgen en wat allemaal…
Is dit ook jullie eerste keer? Zo niet, tips zijn welkom!!!
Gr
IIII schreef:hoi,
ik wil dit jaar ook graag voor het eerst mee gaan doen!! ik wist helemaal niet dat dit bestond. weten jullie of je ook mee kan doen aan de dressuur zonder startpas?
K_nolan schreef:Leuk! Ik ga met Wolf heen, zaterdag jonge paarden proef en zondag het L1 starten. Wij komen vrijdag aan, hoop wel dat z'n box alleen niet tussen de merries komt maar daar wil ik nog even achteraan bellen...
Michelleex schreef:Ik open dit topic even opnieuw.
Ik heb ook een haflingertje, inmiddels 5 jaar oud, ik twijfel onwijs om ons ook op te geven.
Het is voor ons ook een flink eindje rijden vanuit Leiden.
Is er echt een gemoedelijke sfeer? Wat overtuigd jullie om te gaan?
Ik vind het zo'n end, en vind het vooral voor m'n ventje een flinke onderneming.
Adjepatatje8 schreef:Ingeschreven met 2 haflingers
Met Adje
Vrijdag 2x B
Zaterdag springclinic & springen 70/80
Zondag 2x B
Met Nidar
Vrijdag 2x L1
Zaterdag -
Zondag 2x L1
En wij rijden voor het kampioenschap
Q: Hoe zit het met hooi en bodembedekking?