Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste 3-jarige haflinger ruin gekocht en dit bevalt me ontzettend goed! Nu krijg ik een wei ter beschikking waar een ouder paardje in staat en zou daar graag over een paar weken een haflinger veulen bij zetten. Althans dat is voor nu mijn plan.
Nu is hier binnenkort een paardenmarkt (Lottum, LB) en wil ik eens gaan rondkijken. Nu hoor ik graag of er bokkers zijn die hier een paardje hebben gekocht en wat de gang van zaken is. Zijn dit gezonde paarden? Of moet je goed geluk hebben? Worden er mét of zonder stamboek verkocht? Wie heeft hier een paardje gekocht en kan mij zijn ervaringen vertellen. Ik weet dat mensen dit afkeuren maar ik vind dat elk paard een goed thuis verdient waar hij of zij ook vandaan mag komen.
Nog even ter verduidelijking; ik ben aan het kijken, mocht iemand een mooi veulen hebben staan dan mag diegene me altijd berichten! De paardenmarkt is dichtbij dus ik ga gewoon eens kijken. Het hoeft geen topper in de dop te zijn op papier.