Ik heb even gezocht op nakomelingen van Abel, ik kwam wel een aantal topics tegen maar de meest recente was van drie jaar geleden. Vandaar dat ik in overleg met de moderators een nieuw topic heb geopend.
Ik wil graag in kaart brengen hoe het gaat met de nakomelingen (ook die uit eerdere topics we zijn al drie jaar verder!).
Hoe zien de nakomelingen eruit(1 of 2 foto's?)?
Wat zijn de sterke punten van de nakomelingen en wat de zwakke?
Ik zou het ook interessant vinden om erachter te komen wat mensen doen met de nakomelingen van Abel. Of ze in de sport rijden (en welke tak van sport) of gewoon thuis.
Waarop mensen trainen met hun Abel nakomeling en waarop ze vastlopen en wat er juist heel goed gaat in training.
Ik ben hiernaar zeer benieuwd omdat ik zelf een Abel nakomeling heb en mijn Abel (axel genaamd) heeft toch echt wel lastige trekjes van zijn vader en superpunten van zijn vader. Ik wil graag weten of andere dat ook zo ervaren en hoe zij daar mee omgaan..
Ik zal beginnen mijn haf te omschrijven. Mijn Haflingertje heet Axel is 1.56 hoog en 6 jaar.
Zijn sterke punten zijn zijn gangen. Hij heeft fantastisch beenwerk en lijkt daarin op zijn vader (ook een beetje aan de wijde kant van achter). Hij is altijd enthousiast in alles wat hij doet, hij werkt heel graag voor je en hij heeft een heel erg ontdeugend hoofd

In de training gaat het momenteel heel erg goed, hij bouwt nu enorm veel spieren op en hij begint alles goed te begrijpen. Als je hem hebt is hij er helemaal voor je. Dat is wel eens anders geweest.
Ik ben nog steeds elke dag gek op mijn Axel, ik heb hem vanaf zijn vierde maand en hij is mijn maatje voor het leven. Ik ben zeer benieuwd naar jullie verhaal..

Ik zal even kijken of ik thuis een recente foto heb van onder het zadel..
Brand los!