Ik meld mij weer eens in het leukste forum op bokt (haflinger forum). Ik wil namelijk graag jullie mening .
Mijn lieve haflinger die ik al ruim zes jaar bezit is natuurlijk 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven geworden . Dat is bij veel paarden eigenaren zo . Door een vriendin van mij die pas haar haflinger is verloren ga je pas echt inzien Hoe makkelijk en snel het eigenlijk voorbij kan zijn. In die zes jaar hebben we samen al heel wat meegemaakt, zowel hele gave dingen zoals rijden in allerlei disiplines, vrijheids dressuur en de mooiste tochten door heel nl maar ook blessures dierenartsen etc.
Nu wil ik haar natuurlijk niet kwijt . En ze is niet ziek maar ooit zal het toch gebeuren . Nu dacht ik... wat als ik een veulen met haar fok. Best zweverig allemaal natuurlijk maar zo zorg je er wel voor dat ze altijd een beetje voort zal leven . Natuurlijk wil ik dan wel zelf het veulen houden . Echter is dit een idee maar totaal niet overdacht want ik weet toch aardig wat over verschillende dingen binnen de paarden maar fokken ... nee daar heb ik geen kaas van gegeten . Ook omdat mn haffie alweer 15 word in mei en nog nooit een veulen heeft gehad . Breng ik haar dan onnodig in gevaar em neem ik dan een groot risico? Wanneer dek je en waar Let ik op en hoe vind ik de juiste hengst ?
Alle tips en eerlijke meningen zijn welkom
...
.
. Ze zijn allevier vooral zichzelf.