hengstenkeuring italië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Searcher

hengstenkeuring italië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:43

Zijn er ergens uitslagen van de hengstenkeuring in Italië te vinden? Kan het echt niet vinden en mijn italiaans is ook niet zo best. Een ruin die ik gekocht heb is daar geweest maar net niet goedgekeurd.

Jossie

Re: hengstenkeuring italië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 12:12

Hier vind je de catalogus van de hengstenkeuring in Italië van 2014 en de uitslagen:
http://www.haflinger.it/test/index.php? ... 96&lang=en

De catalogus krijg je in beeld als je klikt op "CATALOGO UFFICIALE" en de uitslag als je klikt op "Classifica Raduno Stalloni 2014" zie je de plaatsing van de hengsten die zijn goedgekeurd. De niet goedgekeurde hengsten staan daar dus niet op vermeld, die worden niet geplaatst na afkeuring. Mocht jouw ruin nou niet in 2014 zijn gekeurd, maar in een ander jaar kun je dat ook nog terugvinden op de site door even onderaan de pagina naar ouder nieuws te gaan. Ik wil wel even voor je zoeken, maar dan heb ik de geboortedatum en naam nodig ;-).

Searcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 14:28

Bedankt.Hij moet in 2014 gekeurd zijn. Steff 26 maart 2012.

Jossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:34

Steff staat inderdaad in de catalogus (blz. 46), hij is een zoon van Standing Ovation (deze hengst staat in Nederland bij de Kymmelshof) en Lunisa (een oostenrijks gefokte merrie). Deze Lunisa is in 2010 opgenomen met 74 punten in Drenthe op de centrale keuring van dat jaar. Ik denk dat Lunisa nog steeds in Drenthe woont, maar dat zou je bij het KVTH kunnen navragen. Steff heeft in elk geval een halfzusje geboren in 2011 met als vader Aquino van het Bakkershof (Happy Luna). Happy Luna is in 2014 in Drenthe opgenomen in het stamboek met 75 punten, zij was toen in bezit van haar fokker (tevens eigenaar van Lunisa).
Verder kan ik van zijn keuring in Italië niet veel vinden, maar dat komt omdat hij niet geplaatst is. Gezien Steff via de Kymmelshof in Nederland verkocht is, zou je bij deze hengstenhouder kunnen navragen of je zijn keuringsverslag via hen kunt krijgen ;-).

Searcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 14:27

Dankjwel Jossie. Leuk om te lezen. Dat is idd mijn Steffke. Ik ga es op zoek naar fotos van zijn familie.