Heerjansdam Finale GSC

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyspot

Heerjansdam Finale GSC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 10:58

Wie gaat er zaterdag nog meedoen aan de finaledag?

Ik doe mee met Lady in de Z1 dressuur, vaardigheid en springen 60cm.
Rocana met Walando in de L2 dressuur en vaardigheid.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:56

Ik doe mee met Staros in het Z1 en ga straks even vragen of er nog plek is om mee te springen
Mijn vriendinnetje Martine (MartineC17112bokt) doet mee in de B impuls

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 12:50

Liesbethje schreef:
Ik doe mee met Staros in het Z1 en ga straks even vragen of er nog plek is om mee te springen
Mijn vriendinnetje Martine (MartineC17112bokt) doet mee in de B impuls

Er is vast nog wel plek, kan je nu nog doen, morgen komt de definitieve lijst. Leuk zitten we bij elkaar :)

patricia73

Re: Heerjansdam Finale GSC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:15

Ik doe ook mee zaterdag. Voor het eerst in het z1 starten met Windows. Spannend.... haha hebben jullie nog tips...

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 14:44

patricia73 schreef:
Ik doe ook mee zaterdag. Voor het eerst in het z1 starten met Windows. Spannend.... haha hebben jullie nog tips...

Ik ga nu voor derde keer starten en vond de eerste keer ook spannend, maar gewoon genieten het is leuk!!

Leuk alle Z1 hier op bokt.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:33

Het wordt voor mij de 2e keer Z1 dus ik kan je enkel maar 1 tip geven en dat is genieten!!!
Mijn punten waren toen niet echt fantastisch maar had zo genoten van mijn toppertje dat ik voor mijn gevoel driedubbelwinst had gereden (kwam nog niet eens in de buurt van winst :') )

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:07

haha, Ik ga ook nergens van uit. Heb vorige weekend met laatste puntjes gehaald. En overmoedig als ik ben ga ik gewoon gelijk door haha. Hou wel van een uitdaging. Starten jullie met stang en trens? En je moet buiten de ring om he? Vorige wedstrijd in heerjansdam kreeg ik -2 bij aanvang omdat ik de ring had betreden... Andere ring deed ik dat ook en toen werd er niets gezegd. Was trouwens geen haflingerwedstrijd maar een "gewone"

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:38

patricia73 schreef:
haha, Ik ga ook nergens van uit. Heb vorige weekend met laatste puntjes gehaald. En overmoedig als ik ben ga ik gewoon gelijk door haha. Hou wel van een uitdaging. Starten jullie met stang en trens? En je moet buiten de ring om he? Vorige wedstrijd in heerjansdam kreeg ik -2 bij aanvang omdat ik de ring had betreden... Andere ring deed ik dat ook en toen werd er niets gezegd. Was trouwens geen haflingerwedstrijd maar een "gewone"

Heb ik ook blijf niet onnodig m2 rijden als ik de punten heb. Heb zelf alleen thuis verder getraind. Ik rij inderdaad met stang en trens nu, eerste wedstrijd heb ik met gewone trens gedaan.

Zodra je om de baan heen kan rijden buiten starten anders erin. Ik doe buiten vaak zowiezo van buiten beginnen

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:41

waarom kan ik je fotos niet bekijken in je profiel??? haha Wil even mijn "concurrenten" bestuderen haha

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 21:35

patricia73 schreef:
waarom kan ik je fotos niet bekijken in je profiel??? haha Wil even mijn "concurrenten" bestuderen haha

Hele oude foto's haha, lang niet meer ge-update. Ik rij sinds april nu z, ben 2 keer gestart, deed het even rustig. 2 winstpuntjes gehaald, ben ook echt super trots op der, Lange weg gehad.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:45

Super stoer hoor! Mag je met recht trots op zijn!!!
Ik ben nadat ik mijn punten gehaald had ook niet meer gestart in t M2 maar verder lekker thuis gaan trainen. In juli voor t eerst Z gestart en daarna door een blessure niet meer. Dus t wordt voor ons toch ook best wel weer een beetje spannend :)

Ik rij thuis weleens met s&t maar start zaterdag gewoon op trens

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:18

Ik wacht met smart op de definitieve startlijst. ...

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:22

Zo, ook aangemeld voor t springen :D

Startlijst zou geloof ik vanavond of morgenochtend definitief online komen

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:50

De definitieve staat online. :)
Ik doe mee in het L2 en ga voor de lol de vaardigheid rijden! :+

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 08:30

ja heb er zin in! Heb nu super tijden, ka ze nog even bijkomen na de dressuur.

Ook leuk dat het inspringen onder begeleiding kan, dat ga ik zeker even doen!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:32

Ik kom kijken!
Martine, heb je een nieuwe dressuurtopper?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:31

Gheghe.. Goed geraden As! Gezellig dat je komt kijken!! :D
Maarre.. Moet je zelf niet meedoen?

Ik kom dus ook met m'n bijrijdponnie Storm, z'n allereerste uitje dus ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:40

En en en, hoe hebben jullie gereden?

Ik vond de jury bij het Z echt heel streng en negatief jureren (en ik reed zelf niet eens :-)). Wel hele mooie Haflingers gezien!

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:34

@astrid: Z jury was een subtopjury en die zijn inderdaad heel streng. Maar ik zou toch echt minder blij met behaalde punten zijn als ze zowat kado gegeven zijn hoor.

@Liesbeth: jij hebt eigenlijk best heel goed gereden met de hele korte losrijtijd die je had. En dan eigenlijk maar net geen winst rijden. Dus dat is heel positief. Ze was namelijk echt alles behalve scheutig met de punten inderdaad.

@Martine: Storm heeft zich super gedragen (nou ja............ behalve zijn momentje op de trailer dan }> )
zo voor de eerste keer. Maar zou leuk zijn als je de volgende keer weer op je eigen knappe blondje mee kan doen natuurlijk. :j

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:53

Ik heb ook weer fijn gereden vandaag, deed me in de L2! De eerste proef ging lekker en daar waren de punten ook wel naar :) . Bij de tweede had ze het echt superwarm, dus die ging minder, ook net geen winst. Voor de lol ook meegedaan aan de vaardigheid, geweldig! :+

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:19

Ik lig ook nog bij te komen op mijn bankje. Was een gezellige dag. Heb voor eerste keer Z gestart . Was 2 keer eerste maar net geen winst helaas. ..... haha maar wel super trots.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:19

Wat waren je punten Liesbeth? Ik was met Ylona mee (die na jou moest). Knappe pony heb je hoor! En op trens!!!

Over de jury tja... Ik vond het jammer dat ze van een 6 uit ging. Tenminste, als ik dat zo hoorde.

Zijn de uitslagen bekend/ geubliceerd?

Super knap paard Martine. Vind hem heel leuk! Zit er Standing Ovation achter? Had je nog een beetje punten :-)?

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:34

@mirranda, ben ook zeker niet ontevreden. Was de 2e x Z en dan met 10 min losrijden bij deze jury 202 rijden vind ik niet verkeerd. Had vanavond mijn juf aan de lijn en die gaf ook al aan dat dit dan echt niet verkeerd is. Dus ben tevreden :) enne.... Nog bedankt voor t voorlezen!!!!!

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:18

Graag gedaan hoor ;)

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 22:02

Met dressuur had ik niet mijn dag helaas, was erg benauwd, waardoor ze al snel leeg was. Was ook mistig zeg pfff dacht al straks ziet de jury het niet eens haha. In de m ook geen hoge punten zo wat ik hoorde. Inderdaad wat strengere jury.

Verder genoten, vaardigheid tweede en springen gedeeld eerste, dat vind ze ook zo leuk. Zo leuk om zo de dag af te sluiten!

Bijrijdster van mijn zus had laatste punt in l2 gehaald en mag nu m1 starten. En vaardigheid nog nooit gedaan maar kwam al super rond