van terrorpaard naar tutje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jace

van terrorpaard naar tutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 09:28

Mijn meisje heeft een moeilijke start gehad, ze heeft 9 jaar op hetzelfde plekkie gestaan en had wat moeite met de verhuizing.
Met haar nieuwe baasje en op haar nieuwe plekje kon ze zich niet echt aarden...

Ik mocht kijken of we bij elkaar pasten... wow een klik... ik heb haar gekocht en lekker 2 maanden op het land laten bij komen... nu is ze alweer een maand of drie "thuis"... en ik kan niet anders zeggen dan... wat een lief en relaxed beestje !!!
Mijn dochter van 8 rijdt zelfstandig op haar, loopt samen met mevrouw
Afbeelding
naar de bak... met zadel zonder zadel... alles vindt ze leuk....
Afbeelding
zelfs mijn man is om en leert rijden op haar.. haha heerlijk !
Dit is echt genieten elke dag opnieuw...
Afbeelding

Selima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 03:58

Wat een ontzettend lief en trouw koppie heeft ze!

Gelukkig is de pony bij jullie veel beter op haar plek en hebben jullie het goed getroffen met elkaar. Verhuizen na negen jaar is ook niet niks, voor veel paarden en als je ze dan niet goed de tijd geeft om te wennen kan er van alles mis gaan...dus, fijn dat ze na een slechte periode bij jullie terecht kon.

Mooie omgeving ook en lekker zonder bit, gewoon met het halster.

Veel plezier met z'n allen en dat jullie maar vele jaren mogen genieten met elkaar en de pony! :-)

Jace

Re: van terrorpaard naar tutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 21:53

Dankjewel voor je leuke en lieve reactie... Ze is echt een toppertje !! <3 *\o/*

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:55

Wat leuk dat ze het hier wel na haar zin heeft. En ook erg leuk dat je man ook om is! Haha! Veel plezier met z'n allen!

Jace

Re: van terrorpaard naar tutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 22:07

Hahaha geweldig he ?!?! had ik nooit gedacht... zo sweet om te zien, en ze is zo braaf.
We genieten echt iedere dag met bijna heel het gezin van haar... hihi heb nog 2 puberzoons... uhh tja die hebben er wat minder mee }> :D

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:13

Ohh wat leuk! Nou mijn vader en moeder willen er écht niet op, hoe braaf mijn verzorgpaard ook is haha.