De keuring is dit jaar niet in Gorredijk . De leden van de KVTH regio Friesland- Flevoland die met hun trekpaarden naar de keuring willen, zijn in de regio Drenthe welkom.
Locatie: PSC de Zuidstroom Noordwoldeweg 8 A 8393 RE Vinkega
Ik moet alleen zien hoe ik haar keuring klaar maak en wie er naast loopt. Is voor mij de eerste keer om aan de keuring mee te doen. Weet dus niet hoe het allemaal werkt
Sjelle
Geplaatst: 05-06-14 17:38
Graag zien we jullie inschrijvingen tegemoet!
En geen zorgen over het voorbrengen we hebben voorbrengers geregeld!
Jildou heeft alleen papier van veulenboek register kan ik dan wel keuring lopen? Ze heeft volgens mij nog nooit keuring gelopen
edelgold
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-14 00:40
Je kan Jildou inschrijven in de rubriek voor stamboek opname. De keuring gaat via het 100 punten systeem Voor inschrijving in het stamboek moet ze tenminste 69 punten scoren. De beoordeling bestaat uit 10 onderdelen : 1.type ,2. hoofd , 3.hals , 4. voorhand , 5. middenhand ,6.achterhand , 7. voorbenen , 8. achterbenen , 9.correctheid in beweging ,10. ruimte in beweging.
Goed zo! Dan zal ze eerst in de ochtend worden opgenomen in het stamboek en dan loop je daarna in de leeftijd categorie mee voor de keuring en krijg je je aantal punten te horen. Hoe laat je aanwezig moet zijn met Jildou staat vermeld in de catalogus welke je eind juni / eerste wk juli zal ontvangen. Dit i.v.m. de opname van Jildou
Vanaf vandaag is het definitief. Jildou gaat een week in training. De komende tijd zal ze hard aan het werk moeten en afvallen
lisantjuhh
Geplaatst: 03-07-14 19:06
Begin het nu wel spannend te vinden. Maar ik snap niet wat voor bewijs van inschrijving ik mee moet nemen. Ik heb alleen een mail gekregen met bevestiging voor de opgave van de keuring moet ik dat dan meenemen?