Ambach nakomelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elle108030

Ambach nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 17:03

ik en m'n moeder heb een paar dagen geleden besloten Marlou te laten dekken rond juni. van m'n moeder mocht ik de hengst kiezen als het maar donker kleurig en dikke manen heeft ook willen we een beetje de hoogte in. na een beetje zoeken zit ik serieus na te denken over ambach maar ik vroeg me af hoe zijn nakomelingen er uitzien en naar hun karakter.

marlou 1.48
Afbeelding

ambach 1.53
Afbeelding

Shirrlfl

Re: Ambach nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:10

Ik heb een ambach afstammeling! Die van mij is 150 hoog :). Dikke manen hebben ze zeker! Alleen die van mij worden niet langer, alleen maar dikker... Het karakter is heel speels maar ook heel onzeker! Die van mij moet ik igg overtuigen bij iets engs bijvoorbeeld.

In mijn profiel kun je foto's zien van mij haf :)

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:25

Foto's heb ik zo snel niet maar hier ook een afstammeling van ambach!
Die van mij heeft idd ook dikke manen maar niet super lang, tot het eind van de nek ongeveer. Verder is ze ongeveer 1,48 en mooi slank gebouwd. Qua karakter kan ze enorm eigenwijs en tegendraads zijn. In het bos met een ander gaat prima alleen gaat ze voor elk 'spannend' ding stilstaan en zet geen stap meer en dan moet ik haar echt overtuigen om verder te lopen. Op stal is het echt een toppertje, super mak en alles is prima.

misz_blont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:33

Ik heb zelf ook een nakomeling van Ambach uit 2008
Een geweldig paard. Een mooie luxe merrie en hoogte heeft ze zeker. Krijg dan ook vaak genoeg te horen dat ze denken dat mijn merrie een kruising met een kwpner is. (totaal niet dik te krijgen)
Daarnaast heeft mijn merrie een mooie donkere kleur met behoorlijke manen en staart. (zowel dikte als lengte) Qua karakter is het ook een schat. Nergens bang voor.
Daarnaast heeft mijn merrie het springvermogen van Ambach meegekregen.

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:36

Onze buren hebben een veulen van ambach , als je naar de site gaat van De paardenmelkerij waar hij staat , zie je hengsten staan daar op ambach klikken en dan foto's , hij heeft een druipkol , ik vind het een ontzettend gave hengst !!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:28

Als je bij mij in mijn profiel kijkt. Zie je de haflinger van misz_blont.

Het is echt een heerlijk beest. Ook om te rijden staat eerder stil dan dat ze een stapverkeerd zou doen.