Jaahh wij ook... mijn pupil Josje start Sanne in t L1. . Ik zelf saffier in t Z1 en Abe in t Z2. .. nog geen voorbereiding hier... gewoon trainen en lessen.. zaterdag wassen en tuig poetsen. . Heel veel succes meiden... ik weet hoe de eerste keer is.... Spannend. ..
Is er niemand meer die ook naar Berlicum gaat? RRustig topic hier...
LIVVYYY
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-14 11:34
haha kom ik aan met mijn paardje die net een paar maanden onder het zadel is mijn zijn B debuut maarja er moet natuurlijk iemand laatste worden hihi, daar offer ik mezelf dan maar voor op
dan nemen we de gedeelde laatste plaats in het B! die van mij loopt ook pas een paar maanden onder het zadel maar we doen puur voor het plezier mee dus we zien wel waar we eindigen
LIVVYYY
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-14 14:41
haha brenda misschien kunnen we beter een beker bestellen bij een sportwinkel dan komen we niet met lege handen thuis
Ah jullie. .. t gaat vast goed.. ik moet eerlijk zijn.. ik was voorlaatste met abe 3 jaar geleden in mn B debuut. Iedereen moet ergens beginnen toch. 1 fan hebben jullie al...
Haha beetje laat, wij waren er ook weer bij @maschke met jou heb ik nog ff staan praten (hihi zowel vandaag als in rosmalen) Over 2 weken zijn we er weer en de finale zijn we er ook bij
223 punten, daar doe je het voor!! netjes!! een vriendin reed met mijn paard, maar ging het niet lekker, ze had oor en keel ontsteking.. En Sientje was ontzettend zwaar in de teugel en op het been.. 163...nBalen dus..
Gefeliciteerd allemaal! Hihi Ik 12e in de B maar was echt heeeeel tevreden haha Omdat het pas de 8e x was dat ik op mij hafje zat had ik me ingesteld op alleen de proef rijden zonder galop en erop blijven zitten. En hij deed het zo goed dat ik zelfs de galop heb gedaan Dus mijn dag kon niet meer stuk haha