NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
edelgold
Berichten: 557
Geregistreerd: 11-04-11

NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 14:07

Tweede pinksterdag is de recreatieve tocht.
Hieraan kan met haflingers onder het zadel, als aangespannen worden deelgenomen.
Nadere informatie over aanmelding en locatie volgt binnenkort,

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 22:08

Zo jammer dat ik niet mee kan doen organiseren; zit dan in Epe voor de 4-daagse. Misschien volgende keer wel.

lisantjuhh

Berichten: 1441
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: sibrandabuorren

Re: NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:21

Ik ben benieuwd waar het is

Chann_

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Delden

Re: NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:18

Ik ben ook wel benieuwd waar het is!

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 08:37

Nou dat kan ik je vertellen: het is in Epe (veluwe) Laat ik daar dan al zijn? Puur toeval, want niemand wist van de 4-daagse (?!?) Ik hoop dat ik toch kan meehelpen. Hoop dat het startpunt vlakbij is waar ik ben, want mijn peerdenbeest moet al zoveel lopen die week.
Ik weet verder nog niets van tijden of lengte van de rit, kosten etc.
Zodra ik meer weet, zal ik het hier vermelden.
Ik hoop dat jullie kunnen komen.
Kijk op nhps.nl

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:59

Het Nederlands Haflinger Paarden Stamboek organiseert een recreatieve tocht op Tweede Pinksterdag, maandag 9 juni 2014, die is uitgezet in de prachtige omgeving van Epe op de Veluwe.

Deelname is mogelijk zowel onder het zadel als aangespannen. Ook niet-leden van het NHPS worden van harte uitgenodigd om met hun haflinger(s) aan deze tocht deel te nemen. Wanneer u haflingerliefhebbers kent, die graag de tocht meerijden, wilt u hen dan informeren over deze mogelijkheid?

Aanmelden: Het inschrijfformulier vindt u op de website van het NHPS ( http://www.nhps.nl ), dit kunt u vóór 5 juni a.s. sturen naar het secretariaat van het NHPS: info@nhps.nl. U kunt de aanmeldgegevens ook in een e-mail vermelden en naar het secretariaat sturen.

Starttijd: MAANDAG 9 JUNI, verzamelen tussen 10.00 en 10.30 uur. U krijgt koffie/thee met iets lekkers aangeboden, waarna u kunt opzadelen of aanspannen. De eerste deelnemer vertrekt rond 11.00 uur. Er wordt niet in colonne gereden, een ieder kan zijn eigen tempo bepalen. U ontvangt bij de start een kaartje met daarop de te rijden route. Ook krijgt u een lunchpakket mee met eten en drinken voor onderweg.

Startplaats: Tongeren, ten westen van Epe. We verzamelen op de parkeerplaats nabij de driesprong Chevalierlaan-Molenweg-Van Manenspad. Vanaf de A28 neemt u afslag 27 en gaat u de N309 op. Vanaf de A28 neemt u afslag 15 en volgt de N795 of afslag 16 en dan de N309. Vanaf de N309 gaat u de Chevalierlaan op, tot de parkeerplaats. Op het laatste deel plaatsen we enkele verwijzigingsborden.

De tocht: De lengte is ongeveer 29 km. Voor de niet zo ervaren paarden is het mogelijk de rit in te korten tot ca. 15 km, dit is op de routekaart aangegeven. Er is onderweg een stop waar u (voor eigen rekening) koffie kunt drinken of een ijsje kunt kopen.

Kosten: Deelnamekosten zijn € 7,50 per persoon, graag betalen bij de start. Hiervoor krijgt u koffie/thee bij de start, de route en een lunchpakket voor onderweg.

Hopelijk hebben jullie nu alle info die je nodig hebt.

mimp3

Berichten: 427
Geregistreerd: 21-04-08
Woonplaats: Groessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 07:45

Het was een ontzettend gezellige en goed georganiseerde rit. Sandrina bedankt voor je inzet! We hebben met z'n allen genoten van een zeer mooie omgeving! En wat hebben we een geluk gehad met het weer.

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: NHPS 9 - 6 - 2014 Recreatieve tocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:03

Ik heb ook genoten van de rit, de koffie, de broodjes, de gezellige groepjes, het ijs en het weer.........