Heey mijn haf krijgt allemaal witte stipjes begon met 1 stip maar nu zit ze van hals tot kont ondere de stipjes heb nu n apeloosa haflinger haha welke haflinger op bokt heeft het nog meeer?
Mijn zesjarige merrie heeft het ook. Ze heeft sinds ongeveer een jaar een duidelijke stip op haar bil en rond haar hoofd een paar wat kleinere. Heel apart!
mij voskleurige merrie heeft ook zo'n stip om haar kont en ook allemaal witte haren tussen haar vacht, heeft ze al haar hele leven is geen haflinmger
AnoukLizzy
Geplaatst: 20-10-13 11:32
Mijn haflinger had het ook, heb nu al even niks meer gezien Eetje op haar kont (toen was ze 5jaar)en daarna bij haar nek en nog andere plekjes maar heb ik niet onthouden maar die verdwijnen na een tijd ook weer.. heel raar
Ja leuk idee fotos plaatsen van appeloosa haflingers k ga morgen fotots maken van wildrose
AnoukLizzy
Geplaatst: 20-10-13 13:13
Na wat zoeken heb ik er een paar gevonden Kan somige niet heel goed zien sorry is alles wat ik kon vinden op der kont (Was de grootste maar kan je niet goed zien)
en 3kleintjes had ze een tijdje een stukje achter de singel
Die van mij zit ook onder de stippen en is nu 20 jaar oud, ze worden nog steeds groter en steeds meer. Ook heeft ze enkele zwarte stippen. Vind het zelf wel leuk Het stamboek alleen niet zo geloof ik