NHPS dressuur wedstrijd 14- 7- 2013 Uden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

edelgold

NHPS dressuur wedstrijd 14- 7- 2013 Uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 21:11

De locatie is nog niet bekend, (verder info volgt)

Birmaantje

Re: NHPS dressuur wedstrijd 14- 7- 2013 Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:28

Ben benieuwd waar het is? Op gras of op zand?

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:48

O'sorry ik bedoel Zevenaar!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:41

Hoorde vandeweek dat er dit jaar een Haflingerwedstrijd bij Olympic zou komen en "toevallig" op die datum, zou dat dan wellicht deze van NHPS kunnen zijn?!
Kan er verder namelijk nog helemaal niks over vinden -O- (en helaas naam van organisator vergeten :o ).
Wilde het ook op onze website op de wedstrijdkalender gaan zetten (daar verzamel ik beetje de wedstrijden voor koudbloedrassen), maar dan wel handig om meer info te hebben :D

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:27

@ Birmaantje Zevenaar is op gras op het terrein van Hippisch Zevenaar.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:52

Wat leuk een haflingerwedstrijd zo dichtbij!

Maar wat ik me een beetje afvraag en jammer vind:
Er zijn behoorlijk wat wedstrijden voor koudbloeden en haflingers in de zomer.. Waarom niet wat meer verspreid over het jaar? Voorjaar en najaar? April en mei is er bijvoorbeeld niks hier in de buurt en in juni al 3 en juli ook al 2 en september ook weer niks.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:21

@hollie: bedankt voor de info

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:42

Ja Juni/ juli is blijkbaar nogal favoriet... In Juni kun je bijna elk weekend gaan :=

In April en september was er de laatste 2 jaar trouwens wel 1 namelijk Vorstenbosch maar bij gebrek aan inschrijvingen is die dit jaar niet meer -O- ;)
en zie verder nog een NSvT wedstrijd in Heeze eind augustus, op zondag open voor andere koudbloedrassen ;)
maar idd erg druk is het die periodes (nog) niet...

1st waren bv de Tinkerdagen in Leusden in Mei, maar die is nu ook verzet naar juni... De Haflingerdag ging dit jr niet door... http://www.haflingerdag.nl/

Bij ons is ie al jaren op de 1ste zondag van Juni en dat bevalt ons eigenlijk prima 8-) maar idd er lijken er steeds meer te komen rond die tijd...

Bij Fjovrilli vind ik het ook wel apart dat ze allemaal zo dicht bijelkaar zijn (16 + 22 juni en dan 13 juli) , maar dat is misschien ivm de keuringen en locatie ?! zal in ieder geval vast ook een goede reden hebben :+

Moet zeggen dat wij hier ook altijd beetje verder dan de regio kijken naar de data van andere wedstrijden om idd niet alle koudbloedenwedstrijden op 1 hoopje te hebben, maar blijkbaar is juni/ juli gewoon een favoriete tijd?! en kijkt volgens mij ook niet iedere vereniging/ kring/ regio naar de data van andere (al langer bestaande) koudbloedwedstrijden? -O-

Wij hebben hem naast Juni ook in Oktober omdat we een Indoor & een Outdoor wilden :) en dan de "extra" in februari die volgend jaar wel naar maart omdat het in februari laatste jaren wel erg koud blijft waardoor er veel afmeldingen zijn ivm niet kunnen trainen enzo... Best goed verdeeld toch :) en verder vinden we 3 wel méér dan genoeg :+

Misschien zou je ook je eigen vereniging kunnen vragen of ze iets zouden willen organiseren in april of september?! en dan natuurlijk ook aanbieden om zelf ook goed te helpen :) Zo zijn wij hier ook begonnen :D

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:08

O dat zou fijn zijn Grid als die van jullie van feb naar maart gaat!
Ja 3 is voor 1 vereniging ook aardig veel!

Vorstenbosch heb ik idd gemist!

Onze vereniging heeft volgens mij niks met koudbloeden..
en ik niks met de vereniging

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:51

Volgens mij ligt er al een conceptdatum maar is nog ff afwachten wat de Subtop enzo doet :o en dan nog goedkeuring vd kring/ regio enzo :+ maar Maart wordt het :j

Ja Vorstenbosch heeft slecht reclame gemaakt vorig jaar waardoor velen er niet vanaf wisten enzo... Ik had t nog wel op kalender op site gezet en beetje op bokt gepromoot, maar uiteindelijk dus te weinig inschrijvingen waardoor dit jaar geen vervolg... Jammer...

Ohh da's jammer, misschien andere vereniging zoeken :P Ik heb ook tijdje bij Berghem gezeten gewoon omdat die het goedkoopst was en er verder ook geen verplichtingen waren :$ :Y) maar op wedstrijd was het wel grappig want dan stond er natuurlijk Berghem bij :') en dan die berghemmers maar denken Wie zou dat zijn en dan ook regelmatig als uit ring kwam of zo huhh jou ken ik helemaal niet waar staat jou paard _O- Uhh in Uje :P wel zelfde kring :))

en toen kwam ik dus keer in contact met leden/ vereniging die zo'n Koudbloedenwedstrijd wel eens wilden proberen :D =:) dus toen heb ik geholpen en ben ik daarna daar maar lid geworden :+
De voorzitter of zo heeft trouwens verder niks met koudbloeden, maar dus wel een aantal leden 8-) en ze vinden de wedstrijden tot nu toe wel geslaagd, met genoeg aanmeldingen en lekker relaxte sfeer dus willen het zo wel blijven doen +:)+

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:13

Vraagprogamma Uden NHPS staat op startlijsten. Ik rijd mee in klasse M2 met Fhara en klasse B met Armin.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:10

Ik wil allereerst de organisatie bedanken voor de gezellige dag en alles was goed geregeld en de locatie was top. Gelukkig zat het weer ook nog eens mee en er heerste een gezellige sfeer.

Verder wil ik iedereen feliciteren met de behaalde punten en prijzen. :j

Manchester en ik hadden een topdag. Manchester liep erg lekker en de eerste proef werd beloond met 197 punten. De tweede proef ging ietsje minder en op het eind was Manchester een beetje moe. Ook de tweede proef waren we eerste met 191 punten.

Op het middagprogramma stond het Bestgaande waar we ook aan mee deden. Manchester is echt een dieseltje en moet altijd even warmdraaien. Nadat de spieren waren opgewarmd ging hij lekker lopen en is het een feest om op zijn rug te zitten. Totaal onverwacht waren we eerste en mochten een mooie deken in ontvangst nemen.

Als klap op de vuurpijl waren we ook nog eens beste combinatie van de dag en kregen hiervoor wederom een mooie deken.

Kortom een topdag voor Manchester en mij en natuurlijk super trots op mijn blonde kanjer <3

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:58

Wat geweldig! Ik zag manchester al op de foto met een oranje lintje! Super gedaan jullie 2!
En natuurlijk ook de rest heel goed gedaan! :j

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:33

@knetterhard: dank je en leuk dat je foto's voorbij hebt zien komen
Alles goed met jullie topper :D