Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
edelgold schreef:Paarden die een grijze gloed hebben edelvlekken en grijze manen, staart hebben mag niet mee gefokt worden
De wedstrijden die de NHPS organiseert zijn alleen voor NHPS leden.
Ben benieuwd of ze gaan samen werken met de DAH.
KarinL schreef:Die 30 dagen test is nog niet zo verkeerd. Je brengt je 3 jarige hengst weg naar Ebbs, en krijgt hem beleerd terug, zowel onder het zadel als voor de wagen. Hij is voor het leven goedgekeurd of niet.
KarinL schreef:Ik vond het een helder verhaal en de achtergrond goed. Ben benieuwd hoe het in de toekomst gaat lopen.
Gezien de fokkerij is het voor mij persoonlijk niet zo veel waarde, aangezien ik een eindproduct heb, een ruin. Dus daar kan ik niet veel mee...
Ze geven veel duidelijkheid en helderheid naar buiten over hun visie en doelen. Dat is altijd alleen maar goed. Ze gaven ook gelijk aan het KVTH niet te willen afvallen of wat dan ook!
edelgold schreef:Paarden die een grijze gloed hebben edelvlekken en grijze manen, staart hebben mag niet mee gefokt worden
De wedstrijden die de NHPS organiseert zijn alleen voor NHPS leden.
Ben benieuwd of ze gaan samen werken met de DAH.
want ik heb best interesse om mee te doen met de wedstrijden. Maar ik wil ook graag kvth lid blijven en ik begreep dat van beide lid worden geen optie is. Dan is wat meer startgeld betalen in mijn geval een uitkomst
Yvank_ schreef:Okewant ik heb best interesse om mee te doen met de wedstrijden. Maar ik wil ook graag kvth lid blijven en ik begreep dat van beide lid worden geen optie is. Dan is wat meer startgeld betalen in mijn geval een uitkomst
.