Ik dacht laat ik maar eens gek doen en ga ik mn hafje haar eige forumdingetje geven:D
Hier wil ik dus fotos gaan posten van Arma en mij en vertellen wat we zo doorgemaakt hebben:P
Als je reageerd vind ik natuurlijk heel erg leuk!
Eerst even voorstellen:
over arma:
Arma is een merrie van nu 13 jaar, ze is een heerlijke haflinger met een hadlinger karakter, dus altijd lekker fit en wil er altijd wel een keer er vandoor rennen, verder loopt ze redelijk goed dressuur we kunne nu zo ongeveer L1 aan en nu zijn we ook bezig met schouderbinnenwaards, verder probeer ik ook een beetje vrijheidsdressuur met der te doen!
Over mij:
Nouja ik ben kimberly ik ben 17 jaar ik rijd dit jaar 10 jaar paard waarvan 5 jaar op me hafje arma, en verder zit ik op school op zorg en welzijn, en ik ga volgendschooljaar detail handel doen.. en ik werk bij de plus supermarkt!
27-03-2013
Okeejj dan ga ik maar beginnen met vandaag nog geen uur geleden,
Het lessen was afgezegd jammer genoeg, dus ging ik maar even lekker naar der toe om der een poetsbeurtje te geven en proberen om wat vrijheids dressuur te doen.. ze vond t goed tot het moment dat ik ff wegliep en ze wou telkens rennen dus ik telkens wegrennen en dan rende ze vrolijk achter me aan, ik heb er ook hele leuke foto's van ze had echt veeelste veel energy hier de foto's dan:

Hopelijk kan ik morgen weer naar haar toe en dan zal ik zeker weer laten weten hoe het was en misschien heb ik dan ook wel weer leuke foto's om te laten zien!