Op zondag 5 mei organiseren wij in samenwerking met de aangespannen haflinger oost een dressuurwedstrijd voor Haflingers in Markelo.
Momenteel wordt er op onze vereniging een super mooie eb en vloed baan gelegd waar we straks twee 20x40 banen neer kunnen leggen. Hierdoor zal de B, L en M* op zand worden verreden en het M* en Z op gras. (* ligt aan het aantal deelname) Losrijden is wel op gras of in de binnenbak.
Ook is het mogelijk om zonder startkaart te rijden!
@mjoor hoop je dan deze keer een keer rl te spreken whahahahaha vorige keer heb ik het gewoon niet door gehad;)
Mjoor
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-13 12:42
Joowtje schreef:
haaaa ik doe ook mee heb me al aangemeld
@mjoor hoop je dan deze keer een keer rl te spreken whahahahaha vorige keer heb ik het gewoon niet door gehad;)
Hihi, klopt! Alleen nu kan ik je niet meer herkennen aan de haflinger
Joowtje
Geplaatst: 07-03-13 15:29
@mjoor nee dat klopt maar als je de naam namiro tegen komt dan weet je dat ik het ben (A) is het ook weer parkeren in de grote weide daar? dat was super fijn.
Ik weet nog niet waar we gaan parkeren, ligt aan het aantal deelname en hoe de pony's, die de zaterdag ervoor hun wedstrijd hebben, het terrein in delen.
hollie
Geplaatst: 23-04-13 09:30
De inschrijvingen lopen best wel goed voor een eerste wedstrijd op een nieuwe loctie, We hebben inmiddels 23 deelnemers en ik heb begrepen van Majorie dat er rond 11 uur gestart wordt met deze wedstrijddag.
Mocht je nog zin hebben om mee te doen meld je dan aan Voor meer info of een inschrijfformulier zie www.dahoost.nl
B t/m M2 rijden de proeven op zand. De klassen Z rijden op gras.
Koen_H
Geplaatst: 30-04-13 21:44
De voorlopige startlijst is nu online op http://www.dahoost.nl Eind deze week komt de definitieve startlijst,enkele wijzigingen zijn nu nog mogenlijk.