Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
riannezweeds schreef:zal ik mjin haflinger volgende winter scheren? wanneer dan precies? een vorm op de kont laten zitten? en wat? benen ook scheren? hoofd scheren? heb btw ma een groot scheerapp, geef me tips!

riannezweeds schreef:haha, okay bedankt allemaal, weet niet wat het probleem is dat ik op mijn spelling enzv moet letten je kunt er toch aardig uithalen wat ik bedoel volgens mij en aangezien ik tegenwoordig ook al een half jaar geen nederlands heb gesproken en dislectie hebwhaha, wou m idd niet meer dit jaar scheren omdat het al te laat is idd, wel heel fijn van de mensen die goeie opmerkingen hebben waar ik op moet letten enzo! dankjewel!!
littlesannie schreef:ik heb een vraagje, ik mag een hartje op de kont van mij hafje laten scheren. alleen ze is nogal bang voor scheerapparaten en de laatste keer heeft ze de man die haar kootjes wilde scheren ivm mok aangevallen iemand tips?
Vjestagirl schreef:littlesannie schreef:ik heb een vraagje, ik mag een hartje op de kont van mij hafje laten scheren. alleen ze is nogal bang voor scheerapparaten en de laatste keer heeft ze de man die haar kootjes wilde scheren ivm mok aangevallen iemand tips?
Heel rustig laten wennen. Leg eens een scheeraparaat (aan) aan de andere kant van de stal als je aan het poetsen bent. Verder helemaal niets mee doen. Dan steeds een stukje dichterbij halen. Als dat goed gaat hou je hem gewoon eens vast in je ene hand, terwijl je met de andere aan het poetsen bent. Etc etc etc.
littlesannie schreef:Vjestagirl schreef:Heel rustig laten wennen. Leg eens een scheeraparaat (aan) aan de andere kant van de stal als je aan het poetsen bent. Verder helemaal niets mee doen. Dan steeds een stukje dichterbij halen. Als dat goed gaat hou je hem gewoon eens vast in je ene hand, terwijl je met de andere aan het poetsen bent. Etc etc etc.
bedoel je dat het scheerapparaat dan aan is? of gewoon uit laten staan? en als ze er aan gewend is is het dan mogelijk om ipv de haren om het vormpje alleen de hartjes vorm weg te scheren?
de zomer komt er aan kan je ook gewoon vormpje eruit scheren met zomervacht? jawel toch?