Ik ben de afgelopen weken druk opzoek geweest naar een verzorgpaard. Iemand die ik ken is de bijrijder van hem geweest. Maar dat meisje was niet zo goed voor hem. Slaan en trappen met zweep en sporen enzo. Toen is ze gestopt omdat ze Amigo maar een saaie knol vond...
Toen heb ik via iemand die ik ken het nummer van de eigenaresse gehad en toen heb ik contact met haar opgenomen! Ik mocht gelijk die zelfde avond langs komen. Ze wouden me zelfs ophalen! Dus meegeweest en kennisgemaakt. Echt een hele aardige eigenaresse maar door prive omstandigheden kan ze alleen maar in het weekend langskomen. Ik ben in het weekend elke keer weg dus ik kon iedere dag door de weeks 's avonds. Dus dat afgesproken en nu mag ik Amigo elke dag verzorgen en komen wanneer ik wil en met hem doen wat ik wil. Zolang ik hem maar heel houd haha.
Gister ben ik dus voor het eerst alleen geweest. Ging hem eerst lekker poetsen en toen zadeltje eropgelegt en heb ik lekker in de buitenbak gestapt. Omdat er al een tijdje niet op het mgereden was was die erg fris! Dat gaf dus een paar bokjes! Maar ik bleef gelukkig wel zitten! daarna heb ik hem nog lekker nagepoetst en wat lekkers gegeven. Toen ben ik weer naar huis gegaan. Vandaag ben ik van plan om weer te gaan en lekker te gaan troetelen met hem. wat conditie opbouwen enzo en lekker veel beweging geven. Ook ga ik al zijn spulletjes invetten!
Amigo heb ik al eens eerder gezien. Ik heb toen op hem gereden toen die 'slechte' vriendin er was. ze zei zelfs dat het een hengst was en dat dacht ik dus ook haha. maar toen ben ik via bokt erachter gekomen dat dat niet zo was haha.
dat is dit topic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1679152&hilit=amigo+haflingerhengst
Hier een paar foto's

Leuk hem weer eens te zien (nee ben niet degene van de sporen haha)
weet ik nog van toen haha, nou beter dat hij op een betere stal staat, niet flauw bedoeld maar bij die oude boer... soms kon ik niet met m overweg haah
ik zal het filmpje zo wel even laten zien