Op Zaterdag 2 Maart is het zover de KVTH Overijssel en De Aangespannen Haflinger regio Oost gaan samenwerken, onder het motto samen sta je sterker.
We starten s morgens met een dressuurproef, aansluitend zal men een springparcours springen, en na de middag sluiten we af met een Behendigheidsparcours Trekpaarden rijden dressuur, kegels op tijd, en de behendigheid. Zodoende zal men aansluitend een allround kampioen huldigen. Onder het Zadel en Aangespannen!
Is je Haflinger nog niet ver genoeg dan kan je ook los aan de onderdelen meedoen, echter doe je dan niet mee voor de Titel Allround Haflinger 2013 Gld/Ov
Trekpaarden onder het Zadel zijn in 2013 ook welkom, zij kunnen meedoen aan de dressuurproef, rijden de kegels op tijd en het behendigheidsparcours
Deze wedstrijddag zal gehouden worden bij Manege de Hoffmeijer in Ambt Delden deze locatie heeft maar liefst 3 binnen banen,
Ook menners zijn welkom om deel te nemen, bij hun zal de titel gaan over 3 onderdelen. Een kegeltjesparcours in 2 manches, een behendigheidsparcours en een tijdsrit, Bij heel slecht weer vervalt de tijdsrit.
Kosten alle onderdelen onder het zadel € 17,50,- per combinatie, aangespannen eveneens € 17,50 per combinatie Losse onderdelen € 8,00 Stalling is beschikbaar voor € 10.- (beperkt aantal stallen)
Inschrijfformulier of info op: www.dahoost.nl kvth-overijssel.nl
We hopen op veel deelname, echter hebben we een max aan deelnemers dus wacht niet te lang met inschrijven. In 2011 was het een super mooie wedstrijddag met een toplocatie..
We hebben nu al 18 inschrijvingen en verwachten ruim voor de sluiting vol te zitten, geef je snel op men kan tot 1 Februari kosteloos afmelden..
Nogmaals stalgenoot/vriendin aansporen zich op te geven!
JO93
Geplaatst: 27-11-12 21:36
Ik ben er ook bij met Odilly! Heb mij vanmorgen opgegeven. Dressuur en ik ga proberen te springen 40 cm! Laatste keer springen tijden de clinic in Ermelo ging het niet helemaal super dus moet nog wel even goed oefenen.
Leuk dat jij er ook weer bent @ S-uus!
S_uus
@Rosanna, Nu zitten we in Maart en hopen we dat het weer wat beter is. Het was wel echt een super gezellige dag afgelopen jaar, het feit dat de deelname zo goed loopt is ook een teken dat er wel behoefte aan is.
ik ben er bij met me ruintje doe ik aan alles mee L1 dress en 60 cm springen. en met me nieuwe jonge 3 jarige merrie B onderling is ook gelijk haar eerste wedstrijdje.
@ Rosanna, Nancy regelt de vaardigheid maar die wordt erg leuk ze heeft zoveel leuke dingen op papier gezet, je moet hierbij echt aan vaardigheiden denken, bijv een kledingstuk aan een waslijn hangen. een bekertje water in een emmer doen, een hek open en dicht doen, tussen balken doorlopen enz. Je krijgt dit van te voren thuis zodat je lekker kan oefenen.
De deelname is echt mega 34 alweer, nu kijken of we 2 juryleden gaan regelen zodat we nog meer mensen kwijt kunnen of dat er nu een stop op komt. Het is pas in maart en eigenlijk denk ik dat er nog wel wat meer mensen mee willen gaan doen.
Hier ook al ben ik allang blij dat ik het woord zeiltje nergens ontdek
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 11:54
Hier nog weer even een kleine update!!
We hebben inmiddels 46 aanmeldingen dat gaat dus super goed, Hierdoor hebben we moeten besluiten een ochtend en een middagprogramma dressuur, Het gaat dus een super gezellige dag worden met heel veel deelnemers.
Bij deze wil nogmaals benadrukken dat de recreanten onder ons echt welkom zijn, plezier staat deze dag echt voorop. Heb je zin om mee te doen geef je dan echt op www.dahoost.nl voor meer info
Meedoen natuurlijk het gaat deze dag om gezelligheid, iedereen kan ervaring op doen. Het is echt geen topniveau iedereen doet mee aan zijn eigen niveau. En het is echt super gezellig..
Juist een goede oefening dan toch? Die van mij kon zich vroeger ook niet altijd gedragen hoor, maar door aan dit soort dingen mee te doen leren ze ook dat ze dat ook best kunnen
Hierbij een korte update vanwege de gigantische deelname hebben wij het volgende besloten. We gaan 2 allround kampioenen huldigen. Een B kampioen die dus B dressuur rijd / Springt en de vaardigheid rijd en een L/M/Z kampioen die L/M of Z dressuur rijdt / springt en de vaardigheid rijd. Onderdeel Mennen is onzeker of het doorgaat we hebben 3 mensen, maar moeten er minimaal 5 hebben om het doorgang te laten vinden.
Dagindeling 9:00 - 11:45 B Dressuur 9:15 - 12:00 Springen alle hoogtes 12:00 - 14:00 L/M en Z dressuur 13:00 - 15:45 Vaardigheid Aansluitend prijsuitreikingen te paard
(zoals jullie zien zullen de mensen die een andere klasse dan de B dressuur rijden eerst moeten springen voordat ze dressuur rijden, helaas was dit niet anders mogelijk)
Sophie ik zou ook zeggen gewoon opgeven, leert je paard veel van, daarnaast hebben we 3 binnen banen en gaat het echt wel goed komen, er zijn veel mensen en het is echt heel erg leuk.