Op Zondag 16 December is er een dressuurwedstrijd voor Haflingers in Zevenaar, Iedereen met een Haflinger kan meedoen, indien je een startpas hebt tellen de punten voor de KNHS,
Inschrijfformulier komt vandaag online op www.dahoost.nl
Ik heb me opgegeven met Cato van 't Ligterink in de L2. Mooie locatie en lekker dichtbij huis, nu hopen dat Koning Winter nog even op zich laat wachten......
Jep, wij hebben onze puntjes nog niet voor de L2, hopen die te gaan halen in Zevenaar Ben benieuwd of we elkaar zullen zien! Moeten we tegen die tijd de startlijst maar even bekijken, ben erg benieuwd naar jou en Manchester!
@ Laurah het L1 en L2 is gecombineerd, punten worden tussendoor we vrijgegeven
Laurahh
Geplaatst: 08-12-12 14:25
Coupons ook tussendoor? Of kan je die pas na de prijsuitreiking krijgen? Want als dat het geval is ga ik tussendoor naar huis.. Ga niet 3 uur wachten, vind mn chauffeur niet zo leuk
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 17:08
Laurah je leest niet goed,
er staat in mijn post dat de prijsuitreiking aan het eind is maar de punten wel tussentijds vrij gegeven worden...
Laurahh
Geplaatst: 08-12-12 17:12
Ja maar de punten of de protocollen? Dus zegt het secretariaat wat je punten zijn of krijg je ook echt het papiertje met commentaar?
Bij vorige wedstrijden kreeg ik namelijk wel punten maar niet het papiertje, schijnt iets met de regels van de KNHS te zijn? Dat het pas na de prijsuitreiking meegegeven mag worden?
Wederom een goed georganiseerde wedstrijd, pluim voor de organisatie! Ondanks dat ik ruzie had met de pony in de proefjes toch nog 1 wp, dus ik ben tevreden
Wil hierbij ook even de organisatie weer bedanken voor de gezellige middag en het was zoals altijd weer toppie geregeld! De hoefsmid had de hoeven van Manchester iets tekort bekapt en daardoor liep hij wat gevoelig en minder lekker. Desondanks blij huiswaarts gekeerd met 2x een eerste plaats en 2 winstpunten.