Zaterdag 10 November houden wij bij Manege het Ruiterkamp een haflingerwedstrijd. Men kan meedoen in de klasse B t/m Z2. Iedereen met een haflinger mag meedoen, indien men een startpas heeft tellen de punten voor de KNHS
Er kunnen nog wat deelnemers bij, ook mensen die normaal geen wedstrijden rijden zij van harte welkom om eens mee te doen en te kijken hoe jouw haf het doet op wedstrijd, Er zijn nu 30 inschrijvingen binnen maar dat kan nog meer natuurlijk...
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-12 13:56
Let op, er komt vanavond nog een update van de startlijst...
De wedstrijd gisteren te Bathmen was een groot succes en super goed geregeld en mooie locatie! Wil hiermee dan ook de mensen van de organistie bedanken voor deze fijne dag. Het was voor mij toch wel spannend aangezien het de 2e keer L2 was. Manchester deed zoals altijd weer erg zijn best wat resulteerde in een 1e (190) en 2e (197-2) plaats. De -2 had ik aan mezelf de danken aangezien ik verkeerd reed Beetje blond he!haha
Ja Chantal wat je zegt het was inderdaad een super mooie locatie en een gezellige wedstrijddag,
Ook voor mij was hij zeer geslaagd, Ik ben 1ste en 3de geworden met 189 en 183 punten, Echt super trots op mijn 4 jarige blondje...
Birmaantje
Geplaatst: 11-11-12 15:33
@hollie: je had je blonde knappe haflinger weer lekker aan het lopen en jullie gaan echt met sprongen vooruit! Dat beloofd wat voor de toekomst. Vind jullie echt een leuke combinatie. Genoeg veren uitgedeeld!haha. Nu lekker van je zwangerschap gaan genieten
Koen_H
Geplaatst: 11-11-12 19:02
Update website,lees meer over dressuurwedstrijd Bathmen op www.dahoost.nl