Ik heb sinds kort mijn allereerste eigen paardje! Ze heet Elena en het is een Haflinger van twee jaar.

Ik vind haar echt het einde en je zult nog heel veel foto`s van haar voorbij zien komen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhanasasja schreef:Oeh, hier ook een foto? En wat meer informatie zoals afstamming?? Veel plezier ermee in ieder geval! Wat ga je ermee doen, recreatief, wedstrijden?
Nista_RX schreef:Foto's kun je plaatsen door m eerst te uploden (http://www.tinypic.com) en dan de code hier te plakken tussen [IMG] en [/IMG}, je ziet die code vanzelf daar staanOok ik ben benieuwd!
Sjelle schreef:gefeliciteerd met Elena!! Ik heb Elena gehad vanaf veulen tot jaarling! Dus als je foto's wilt van haar stuur me gerust een berichtje met je e-mail dan stuur ik ze naar je toe. Ik heb Elena vorig jaar weer aan Erik verkocht waar jullie Elena weer vandaan hebben!
De fokster van Elena zit hier ook op bokt met de naam edelgold.
Zij heeft genoeg foto's van de moeder van Elena ...Ramira.
Heel veel geluk met Elena en vooral veel foto's plaatsen altijd leuk!
Groetjes Richelle
edelgold schreef:Wij wensen je veel succes met Elena ,en hopen dat ze aan je verwachtingen voldoet.
Elena is een pittige haflinger waar je voorzichtig mee om moet gaan.
Ze heeft nog vier halfzusjes en twee broers.
edelgold schreef:Wij wensen je veel succes met Elena ,en hopen dat ze aan je verwachtingen voldoet.
Elena is een pittige haflinger net zo als haar moeder Ramira elite waar je voorzichtig mee om moet gaan.
Ze heeft nog vier halfzusjes en twee half broers
.
HeavensDevil schreef:Een 10 jarige heeft een haf van 2 jaar errr ben ik de enigste die denkt dat , dat niet goed gaat?
LisannePony schreef:Hallo!
Ze heet Elena en het is een Haflinger
je zult nog heel veel foto`s van haar voorbij zien komen!